Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Na het zaden.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Na het zaden.

Korting op 420shop
    Beste mensen,

Ik ben nu voor de eerste keer bezig met kweken van een aantal plantjes.

Momenteel komt er uit de grond een stengeltje van het zaatje.
    Nu is dus mijn vraag:

Waarneer moet ik de lamp aanzetten? en waarneer moet de plant een wotelboost hebben?

ik werk in een hokje van 1,5x1,5x1,8
    Met een 600 watt lamp met cooltube.

mvg,

ronnie

Re: Na het zaden.

zeker de eerste maand geen hps maar TL 36 watt,en als je dan toch na max 2 weken en twee internodes wat sneller wil gaan kan je van TL 36 watt of dergelijke naar je 600 watter of 400 of 250 hps maar dan ook niet gelijk op min afstand (lamp/plant) he anders komt dat niet goed,verder lees wat kweekverslagen zal je hopen werk sparen grt
    zoals dit er een is VB

Van-zaad-tot-moederplant
    Last edited by Jointjedraaien; 1 June 2010, 14:10.
    Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

Comment

Re: Na het zaden.

Als het zaad ontkiemd is en boven de aarde is meteen de lamp erop. de kiembladen kunnen dan meteen aan de gang met fotosynthese. Zelf laat is de lamp de eerste 2 dagen op 24/24 staan en dan pas naar 18/6. TL voldoet prima om je zaailingen voor te groeien zoals latindos al meld en is wat goedkoper in je stroom. Echter meteen onder de hps kan zeker ook. Met die cooltube 600 watter kun je vrij laag al beginnen met je lamp. toch zou ik je spruitjes eerst laten wennen aan de lamp door deze eerst op zoon 80 cm te hangen en dan dagelijks een stukje lager tot zoon 30 a 40 cm.

Grtz

Comment

Bezig...
      X