Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Hermafrodiet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hermafrodiet

Korting op 420shop
    Hallo allemaal,
    Ik ben 4weken 12/12 met femenized ww & amnesia,allemaal mooie vrouwtjes tot ik gisteren in de oksel van een ww (seedsman)vrouwtje mannelijke zakjes trof(6tal op ganse plant)ondertussen open en stuifmeel op vinger bij aanraken.
    haal ik deze plant vantussen de andere om bloemen vol zaad te vermijden?
    graag raad met deze shemale?

Re: Hermafrodiet

Ik heb een soortgelijk probleem ervaren met een eigen kruising. Mannelijke trosjes bleken niet alleen in de okseltjes voor te komen maar ook bovenop buds. Ik heb deze planten meteen geisoleerd om inderdaad eventuele bestuiving te voorkomen. Maar weggooien vond ik zonde daar auto-bevruchting van dames leidt tot 95% vrouwelijk zaad (controle pls). Als ik je beschrijving lees heb je te maken met hermaatjes inderdaad. Het zou ernstiger(maar tegelijkertijd ook rete-interessant) zijn als er een echte sexe-omslag zou plaatsvinden, wat ik denk dat er bij mij is gebeurd.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
      daar auto-bevruchting van dames leidt tot 95% vrouwelijk zaad (controle pls).
      Het is inderdaad wel vrouwelijk zaad, maar de kans op herma's word heel veel groter, omdat hermafrodie genetisch word bepaald en de zaden zijn een identieke kopie van hun moeder (bij zelfbestuiving), hebben de zaden dus ook het (geactiveerde) hermafrodie gen.

Comment

Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Als de hermafrodiet overwegend vrouwelijk is zal het stuifmeel overwegend vrouwelijk gen bevatten, waardoor het zaad 90 % vrouwelijk zal zijn.

Grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skafe View Post
            Het is inderdaad wel vrouwelijk zaad, maar de kans op herma's word heel veel groter, omdat hermafrodie genetisch word bepaald en de zaden zijn een identieke kopie van hun moeder (bij zelfbestuiving), hebben de zaden dus ook het (geactiveerde) hermafrodie gen.
            Helemaal onwaar. Hoe denk je dat die zadenbanken en de fruitteelt zaad en vruchten maken. Met mannetjes en vrouwtjes. Raar want de cannabis sativa is de enigste plant die zijn/haar geslacht toont. Dus worden planten en bomen bespoten met een product zodat ze van geslacht veranderen en herma worden en al de andere planten en bomen bevrucht.

Het zaad van een herma is meer vrouwelijkzaad dan je denkt. Als je een herma hebt die meer vrouwelijk is dan herma dan zijn de bevruchte planten 99 a 100% vrouwelijk. Wij hebben zaad en stekken van hermas in bloei gezet en hadden 100% vrouwelijke planten. Alleen bij hoge stress door licht, temperatuur of andere oorzaken verandert een vrouwelijke plant in herma.

Comment

Orias, er zijn veel meer tweehuizige planten en heesters. Denk eens aan de Skimmia, de Kiwi, de Salex en de Els. Vruchtbomen zijn over het algemeen eenhuizig. Ze hebben mannelijke en vrouwelijke bloeiwijzen. Ze zijn meestal zelfbestuivers, maar bestuiving door een ander ras geeft meestal een betere vruchtzetting.

Comment

nee heb niet gezegt dat hij de enigste is die tweehuizig is Xtreme heb gezegt dat de cannabis plant wel degelijk zijn geslacht toont en daarmee is hij de enige plant ter wereld die dat doet. Alle ge doe me nu twijfelen dus ga proberen het stuk dat ik heb gelezen hier te printen of toch tenminste de bron.

Comment

Nee Orias, bij het wilgenkatje (Salex) en het elzenkatje zie je heel goed het verschil tussen de mannelijke en vrouwelijke katjes.

Comment

Kan jij jouw biologisch licht ook eens laten schijnen op het fenomeen sexe-omslag Xtreme ? komt dat voor bij andere planten ? Heb jij het weleens zien gebeuren ? Zijn er factoren aanwijsbaar die dat induceren ?

Comment

zaadbank effe melden waar je die hebt gekocht en dergelijk kan hier
                      Het grote hermafrodieten topic
                      Last edited by Jointjedraaien; 30 May 2011, 23:44.
                      Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

Comment

Nou met mij is het eigenlijk het zelfde verhaal staan er 4 dames waarvan 1 ziek word en in volle grond zet en nu gelukkig opknapt. Dan ga je weer eens kijken en wat zien ik ja een Hermafrodiet zie foto dus gelijk alles weg van elkaar gezet en nu afwachten tot het zaad gaat rijpen. We kochten een zakje weed met 8 Amnesia Haze zaden erin. Maar wat doe je eigenlijk met een Hermaplant ben een echte leek erin. De zaden zijn nog klein en nog geen wit balletje in te vinden.Hij is 2 meter groot en staat achter in de tuin. Hoe groot gaat die nog worden heb hem destijds gefimt en getopt.
                        Wat moet er nu mee?
                        Bedankt voor het antwoordW_2 (Custom).jpg

Comment

Bezig...
                        X