Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Zak open laten?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Zak open laten?

Korting op 420shop
    Hey stoners,

Ik zit hier met een wietje, volgens mij is hij bewerkt maar hier ben ik niet volledig zeker van, kan ook nat zijn maar het is in te kleine stukjes om dat echt te voelen. Nu wil ik de zak openlaten maar ik vroeg me af of dat geen kwaad kan?

grtzz

Re: Zak open laten?

Warmte en licht breken je thc af lucht niet. Kan dus gerust open om hem uit te laten wasemen, dan wel koel en donker bewaren.

Grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
      Warmte en licht breken je thc af lucht niet. Kan dus gerust open om hem uit te laten wasemen, dan wel koel en donker bewaren.

Grtz
      Ok zal dat doen, wat denk jij dat het effect hiervan zal zijn na een tijdje?

Comment

Die wiet kan uitwasemen en zal dus droger worden. Als ik je goed begrijp heb je gruis gekocht (allemaal kleine stukjes) Normaal als je topjes hebt en de takjes breken als lucifers dan is de wiet droog genoeg en kan het luchtdicht worden bewaard tot die tijd regelmatig luchten. Maar als ik je verhaal zo hoor is dat bij jouw niet echt mogelijk omdat het allemaal kleine stukjes zijn.

Grtz

Comment

Er zijn wat takjes bij hoor, ze breken niet als lucifer dus het zal dan nog niet droog genoeg zijn.

grtzz

Comment

Bezig...
          X