Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Duur zaad

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Duur zaad

Korting op 420shop
    Ik zit al een beetje voor m'n buiten en volgende binnen kweekje te kijken voor zaden!
    En wat ik me nou afvraag,

Is duur zaad beter dan goedkope zaden?

Er zit nog best een groot verschil qua prijs...

Voor m'n binnenkweek wil ik waarschijnlijk Swiss Cheese gaan verbouwen en buiten een lowryderXsanta Maria.

Iemand met goede/slechte ervaringen?
    Last edited by Dender; 3 January 2010, 20:39. Reden: -
    Battle the Ocean!

Re: Duur zaad

Neen, kan wel een beetj zijn dat beter is maar hangt meestal af van het Thc gehalte denk ik.

Comment

Zou zeggen lees de buitenkweekverslagen.

Grtz

Comment

Is natuurlijk het gevolg van die "anti-mannen-cultus" die onder blowers en kwekers heerst. Persoonlijk ben ik altijd erg blij met 'n tweetal kereltjes > in strikte isolatie lekker afbloeien, stuifmeel verzamelen en selectief bevruchten. Oftewel : alleen als ik es wat nieuws wil proberen koop ik zaad, en dan is de prijs niet het selectiecriterium.

Goed zaad uit mooie stabiele planten kost geld, al is zo'n jack herrer grap van € 150 wel wat overdreven natuurlijk. Ben ontzettend blij dat er lui zijn die snappen hoe je stabiele kruisingen produceert, daar veel tijd, energie en ongetwijfeld liefde in stoppen, en ons daarmee in staat stellen te kiezen tussen al dat moois. Oftewel : die keren dat ik koop heb ik het er graag voor over!
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Bezig...
        X