Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Stamrot? Wie kan mij vertellen wat dit is en hoe ik het moet oplossen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Stamrot? Wie kan mij vertellen wat dit is en hoe ik het moet oplossen?

Korting op 420shop
    Ik heb dit net ontdekt tijdens het ontbladeren ik heb dit vorig jaar ook gehad aan een tak maar toen zorgde het niet voor problemen en groeide er een top aan die zo groot werd als een kippen ei.

Maar nu heb ik het op meerdere plaatsen zitten en heb ik 3 takken moeten verwijderen omdat de toppen slap gingen hangen de schade valt tot nu toe nog mee.

Maar een diagnose en een oplossing zijn zeker hard nodig, Ik heb meeldauw gehad en bestreden maar ik heb dat ook nu weer maar de 'bruinige" stam ziet er niet echt uit als meeldauw

Alvast bedankt

You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

Valt niks aan te doen eens dat begonnen is. Als je het onderaan krijgt ben je heel de plant kwijt spijtig genoeg. Heb het bij tomaten gehad die niet mee onder het afdak stonden.

Comment

Ik weet het ik heb ook meeldauw gehad ,ook bestreden en idd beetje zelfde probleem heb helaas geen foto er van maar had dus een opbrengst van10 gram van een en de ander hangt nog. Is iets meer dat wel maar geen super oogst.wel jammer ​​​​​​ volgende keer beter.

Comment

Bezig...
      X