Ik heb sinds een paar maanden een plantje waarvan ik dacht dat het autoflowers waren, maar de website had me verkeerde geleverd en het waren normale zaadjes. Toen heb ik de plant (die wel bleef groeien maar niet bloeien, wat logisch is) maar in m'n tuin in de aarde gezet om te zien of ie het vol zou houden tot september/oktober. Hij groeide als kool en is nu bijna 2 meter en zag er altijd goed uit. Heb verder nooit iets gegeven of er iets aan gedaan.
Helaas begint ie nu toch raar te doen. De bovenste blaadjes hangen de hele dag en nacht slap. Zeg ongeveer 1/3 van de hele plant. De rest gaat wel mooi open naar de zon. De puntjes van de bladeren krullen ook om en ze worden wat lichter groen. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Helaas begint ie nu toch raar te doen. De bovenste blaadjes hangen de hele dag en nacht slap. Zeg ongeveer 1/3 van de hele plant. De rest gaat wel mooi open naar de zon. De puntjes van de bladeren krullen ook om en ze worden wat lichter groen. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Comment