Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

plukje shaq

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    plukje shaq

    Korting op 420shop
    ik heb kleine zwarte vliegjes bij me dames nu heb ik een vriend van me gevraagd en die zei dat dit geen kwaad kon

    maar als ik t zekere voor t onzekere wou nemen dan moest ik een plukje shaq in water laten weken en de dames hier mee inspuiten

    heeft hier al eens iemand van gehoord?
    Een jonko in de morgen is een dag zonder zorgen

    #2
    Re: plukje shaq

    Nog niets van gehoord ikzelf, maar je kan het altijd proberen natuurlijk.

    Ik heb zelf ook wel eens heel erg veel vliegjes in mn kast gehad. Ze kunnen idd geen kwaad doen aan de plant maar ze blijven wel plakken aan de hars van de toppen.
    Het word dus prutswerk om die beesten eruit te halen.

    Tip: Gebruik volgende keer schone aarde en doe nu een zijltje over je aarde

    Comment


      #3
      Re: plukje shaq

      shag en wietplanten geen goed id!!!! er bestaat een tabaksziekte bij wietplanten die ze al kunnen krijgen als jij met je shag vingers aan ze zit

      Comment


        #4
        Re: plukje shaq

        http://www.zamnesia.nl/content/54-ta...zaiekvirus-tmv - http://nl.wikipedia.org/wiki/Tabaksmoza%C3%AFekvirus

        Het klopt wel dat nicotine een goeie insectenverdelger is, maar dit virus dat je regelmatig in tabak kan weer vinden slaat ook over op je wietplant. Ook je plantjes kunnen ziek worden, en dit is een ongeneesbare ziekte, dus ik zou het risico niet nemen.
        "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

        Comment

        Bezig...
        X