Ik heb last gehad van Wantsen, dit met Bayer Garden opgelost(Heb heel het forum al uitgepluisd) maar het rare is als ik in het begin last had van die wantsen waren dit precies direkt gaatjes en had ik geen gele vlekjes; en nu komen op de nieuwe blaadjes allemaal gele vlekjes maar worden het geen gaatjes meer
Ik heb al gezocht wat de verklaring zou kunnen zijn, en het enige wat ik kan bedenken is dat de plant misschien last heeft van die insecticide die ik gebruikt heb(maar de niet aangetaste delen van de planten zien er perfect goed uit, dus betwijfel ik dit), ofwel doet de insecticide goed zijn werk en proberen de wantsen nog te zuigen en gif in te spuiten, maar geven ze het op waardoor er geen gaatjes meer van komen
Kan iemand mij helpen aub!!
Dit zijn de foto's,
Als je goed kijkt zie je op de oude blaadjes enkel gaatjes en op de nieuwe enkel vlekjes.
Voor de rest zien m'n dames er wel erg goed uit vind ik
Ik heb al gezocht wat de verklaring zou kunnen zijn, en het enige wat ik kan bedenken is dat de plant misschien last heeft van die insecticide die ik gebruikt heb(maar de niet aangetaste delen van de planten zien er perfect goed uit, dus betwijfel ik dit), ofwel doet de insecticide goed zijn werk en proberen de wantsen nog te zuigen en gif in te spuiten, maar geven ze het op waardoor er geen gaatjes meer van komen
Kan iemand mij helpen aub!!
Dit zijn de foto's,
Als je goed kijkt zie je op de oude blaadjes enkel gaatjes en op de nieuwe enkel vlekjes.
Voor de rest zien m'n dames er wel erg goed uit vind ik
Comment