Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Top 44 is een bijna pure Indicaplant, vandaar dat ze niet groot wordt. Dat ze er niet goed uitziet ligt niet aan het soortje, maar aan een tekort (stikstof-, magnesium- of zwaveltekort, waarschijnlijk stikstof). Oplossing is hoogstwaarschijnlijk groeivoeding bijgeven. Weet niet welke voedingslijn je gebruikt, maar bij veel lijnen moet je groeivoeding blijven bijgeven bij je bloeivoeding.
Ik heb bij een vriend in zijn tent ook wat foto's gemaakt. Dezelfde zaadjes alleen hij heeft ze zeker 1 meter hoog maar de struktuur is hetzelfde weinig knopvorming dus. We hebben allebei de Hesi lijn en volgens de regels van hesi.
Dat mijn eerste foto gele bladeren had was dat hij verzopen was, dus te veel water gehad had. Neemt niet weg dat deze plant wel heel erg strange is.
In de tent is afzuiging, inzuig, 600 wat op 120x120.
in welke pot staat u vrouwke, en hangt de lamp wel dicht genoeg?
Welkel kamp gebruik je?
Er kunnen zich veel factoren afspelen opdat deze niet zo goed groeit.
Hoe lang staat ze?
Hoeveel dagen groei en of bloei?
Ik denk niet dat het iets met voeding of licht te maken heeft. In 1 tent heb ik 25 klonen NLX die ik gekocht heb en die gaan als een tierelier, de vorige oogst met klonen ging ook goed. Alleen tent 2 die met zaadjes planten gaan niet.
Potten zijn 11 liter en de voeding volgens het schema.
gewoon jammer van de tijd
Bedankt voor de reacties.
Comment