Yo, ik ben dus pas aangemeld en heb hier
het kweek verslag van planten die ik groei thuis
(ze zijn van een kennis, dus ik zorg er voor hem voor in ruil vr helft van de oogst)
Ze worden binnen en buiten gekweektblaadjes knippen (want ze staan in bloei)
ik wou het liever niet, en toen ik het resultaat zag.. heb ik me hier aangemeld om meningen
te vragen.
Info :
-AK47 Auto, easyrider
-gezaaid 25 Mei
-witte haartjes worden stilletjes aan bruiner
-1 zieke plant (laten staan vr de andere gezonder te houden)
nu heeft hij de zieke zo kaal geknipt dat de toppen gans wit verschimmeld worden;
en ik heb schrik dat de beestjes nu de gezonde aanvallen en dat de planten slecht gaan bloeien
(nog maar 1 plant is gans heel gebleven )
de foto's
P1030448.jpgP1030368.jpgP1030458.jpgP1030462.jpgP1030450.jpg
foto1: enkele dagen geleden; foto2: begin; foto3:zieke plant geknipt; foto4: vandaag; foto5: zieke plant niet geknipt;
foto's: maar enkele; voor verfijnde info kan ik foto's va stap per stap posten gwn vragen,
wat is jullie mening ?
grts kweekG
van dit :P1030456.jpg naar P1030457.jpg
het kweek verslag van planten die ik groei thuis
(ze zijn van een kennis, dus ik zorg er voor hem voor in ruil vr helft van de oogst)
Ze worden binnen en buiten gekweektblaadjes knippen (want ze staan in bloei)
ik wou het liever niet, en toen ik het resultaat zag.. heb ik me hier aangemeld om meningen
te vragen.
Info :
-AK47 Auto, easyrider
-gezaaid 25 Mei
-witte haartjes worden stilletjes aan bruiner
-1 zieke plant (laten staan vr de andere gezonder te houden)
nu heeft hij de zieke zo kaal geknipt dat de toppen gans wit verschimmeld worden;
en ik heb schrik dat de beestjes nu de gezonde aanvallen en dat de planten slecht gaan bloeien
(nog maar 1 plant is gans heel gebleven )
de foto's
P1030448.jpgP1030368.jpgP1030458.jpgP1030462.jpgP1030450.jpg
foto1: enkele dagen geleden; foto2: begin; foto3:zieke plant geknipt; foto4: vandaag; foto5: zieke plant niet geknipt;
foto's: maar enkele; voor verfijnde info kan ik foto's va stap per stap posten gwn vragen,
wat is jullie mening ?
grts kweekG
van dit :P1030456.jpg naar P1030457.jpg
Comment