Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn bladeren gaan hangen wat nu??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

mijn bladeren gaan hangen wat nu??

Korting op 420shop
    tel 066.jpgtel 067.jpgtel 068.jpg

Re: mijn bladeren gaan hangen wat nu??

't Is wel een zeer strenge zomer he
    Meer water geven dan normaal?
    Tip, als je lang wegblijft... zet een schaal onder uw pot en vul dat met water.
    Ze 's avonds of 's morgens voor de zon opkomt eens natspuiten met bv Hesi TNT en een druppel supervit op 5L water doet werkelijk wonderen.

Ik weet er "niets" van, maar ik weet wel dat het veel zal helpen

Ze oogt trouwens heel gezond... De warmte speelt hier parten, meer niet. (in mijn bescheiden mening)

Comment

meer water geven dat is alles de plant verbruikt zoon 5liter op een dag nu gemakkelijk peace staff

Comment

4 a 5 liter water geven per dag, benevelen met spa rood!!! je kunt het ook doen als de zon er vol opbrand(is nog beter), doe ik ook vaak. eerst water geven, en dan de planten benevelen met spa rood, koolzuur doet wonderen, met 20 minuuten staan je bladeren weer helemaal normaal.suc6
        ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

Comment

nou dat ga ik niet eens proberen hoor, ik heb gezien wat er kan gebeuren als je water op je blad morst met volle brandende hitte erop..
          een loep effect.. maar ja tis dn ook weer spa rood he, hoe zou het zijn dat dat wel werkt?
          Hi doe mij maar 20 euro bubblegum... Hebben we nie we hebben wel sportlife

Comment

Bezig...
          X