Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
heb ze afgelopen vrijdag besteld van Barneys Farm, zodra ze binnen zijn ga ik beginnen. ik ga hier een verslag van maken. maar verder heb ik eigelijk nog geen kweekverslag hiervan gezien!
sigpic
Werkzaam in de medische groenvoorziening sedert '93
Mould and disease resistant.
Flowering to a beautiful conclusion in just 55 days. The essence and flavour of Pineapple Chunk is immediately obvious. Its aroma of earthy Cheese X Skunk is backed up by a secondary scent of Pineapple. The taste is delicious and unique. Earthy flavours are underpinned by a strong tasty Pineapple aftershock.
Pineapple Chunk is most rewarding. A huge giver with a massive THC output and high CBD gives a powerful couch lock effect.
Type: Indica Dominant
Genetics: Pineapple x Cheese
Yield: Optimum indoor. 650 gr/m2
Height: 60 - 80 cm
Flowering time: 55 to 60 days
Harvest time: End of September
THC: 25%
CBD: 1.1%
okey, vanilla kush is binnen, alle vijf liggen tuusen het papier, ben benieuwd naar de kiemkracht!
zal een deze dagen een verslag beginnen, maar moet nu eerst mijn ruimte instaleren.
sigpic
even een update tot dat ik een eigen verslag maak:
10-08-'10 DSC_0069.jpg
ontkiemen om 17.00u. DSC_0072.jpg
11-08-'10 eerste wortelpuntjes zichtbaar
en 12-08-'10 om 10.30u. 4 van de 5 gekiemd en in de grond gestopt:
vanmorgen waren er al twee boven en de andere 3 zat beweging in de grond dus ook degene die nog niet was gekiemd.
hier heb ik helaas geen foto van gemaakt maar zal dit morgen wel doen.
maar aan de kiem kracht zal het niet leggen van deze vanilla kush.
sigpic
Comment