6 gestoken 6 komen piepen so far so good.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Goedkoop zaad seedstockers
Collapse
X
-
The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
5 lekkere grieten onder de zon
-
Ik heb ook hun feminised mix pack gekocht. Bij mij zitten ze wel apart verpakt. Ik heb blackberry gum, powerplant x skunk, black domina x northern light en chocolope gekregen 20 zaden voor 15€ en een golden haze zaadje als freebie.My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation
Comment
-
En al allemaal gestoken en hoe was de ontkieming.
Die van mij geen naam wat jammer is maar voor die prijs
-
Momenteel heb ek 3x blackberry gum, 1x skunk x powerplant en 1x missing in Barcelona in mn kastje staan. De eerste 2 zijn van seedstockers de laaste is van eva seeds. Ze zijn allemaal ontkiemt in 2d tijd, maar 1 skunk is niet boven gekomen vandaar 3x blackberry
-
-
ik ga is mail sturen hoe het komt dat ze nu echt allemaal mixt zijn en zonder naam misschien reden voor i do no.
ben blijkbaar de eerste die dit voor heeft
The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
Comment
-
allright dan zal ik zeker is gaan checken.Hy-seeds zei je gaan we is checken.The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
Comment
-
Heb er voor te proberen 2 bijgezet als zaailing en ineens op 12 12 gezet benieuwd wat dat geeftThe dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
Comment
-
Jamzieman ik heb ng een mail teruggevonden op mn oude email acount waarin ze het melden dat ze vanaf 1 juni of 1 juli het hebbn aan gepast ga eens kijken om hem hier te posten
Gevonden:We’ve decided to change the format of our Mix Packs. From June 1 we will not label the seeds per strain anymore but we will make tubes with 20 random seeds. We do keep offering a choice between Fem and Auto seeds. You won’t know what variety they are, but you can be sure we’ve selected the best quality product for you to enjoy !! My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation
Comment
-
spectra ik werk al enkele jaren ik heb een opbrengst in de tent met 12 auto's ongeveer een 250 gram droog en buiten met de 20 mix pack ( 16 gebloeid ) in open grond indica had ik een 332 gram droog
maar de prijzen beginnen ook omhoog te gaan ze
vroeger waren hun duurste zaden 5.95 stuk nu hebben ze ook al zaden van 7.99 stuk
maar ze hebben ook zaden van 1.25 stuk zoals northerlight ... critical ...
het handig is dat ze iedere maand andere aanbiedingen hebben aan zeer scherpe prijzen en goeie kwalitieit zaden
en idd de auto mix pal is enige die is gelabeld vind ik ook iets minder maar waar vind je nog 20 zaden voor 15 euro
gisteren nog gekeken naar op hun site sweet auto mix die zijn wel gelabeld dat zijn Candy Dawg - Blackberry Gum - Sherbet - Cookies and Cream
van elke strain 3 seeds voor de prijs van 23.97€ ipv 47.94€ ik zouw zeggen niet twijfelen en proberen
zaden hoeven niet zo duur te zijnLast edited by smoker2002; 21 April 2021, 05:02.https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
KEEP ON GROWING AND SMOKING
- Likes 1
Comment
Comment