Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beste autoflowers ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: beste autoflowers ?

als je nog een maandje en wat geduld hebt kan je ze gewoon buiten zetten! is misschien makkelijker!
    aangezien je met de bus naar maastricht gaat (dacht ik gelezen te hebben in andere topic) vermoed ik dat je ergens in limburg geplaceert zijt,
    Ik heb zelf naar aanraden zopas kokosgrond gekocht voor geen geld in de action (0.59 eur voor 10l ) dat is naar schijnt goed voor te groeien, dus als je in de buurt van ene zijt zeker es langsgaan. Natuurlijk als ik fout zit dat dat goed is om te groeien moeten andere leden me er maar even op wijzen , begin zelf ook maar net !

chrs
    --------------------------------------------
    Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
    ik voel me een geurillaboer

Comment

hoi

dan ga ik eens een experimentje doen met coco's en ja ik ben van limburg is wel fijn met de bus naar maastricht maar dat is de ganse dag op de bus zitten , maar dan moet dat in de vakantie anders is er geen tijd of weekend

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door levigreen View Post
        hoi

dan ga ik eens een experimentje doen met coco's en ja ik ben van limburg is wel fijn met de bus naar maastricht maar dat is de ganse dag op de bus zitten , maar dan moet dat in de vakantie anders is er geen tijd of weekend
        ja ik heb een keer gelift (veel plezanter) en ne keer met de bus... ja da doe ik dus nooit meer! amai da duurt lang met de bus.
        dus ik ga al enige tijd gewoon met de auto, daguitstapje van maken. net voor de brug die naar het centrum leid kan je onder parkeren voor 6 eur heel dag!
        goedkoper nog niet tegengekomen. want meer naar het centrum toe geraak je makkelijk 12 eur per dag ... dan wandel ik wel 5 min langer

chrs

Comment

haha ik stap gewoon missisipi af dan ga ik daar binne erna buite ene smore dan growshop focus heel vriendelijke kerel dan weer naar huis xp

Comment

Wat een discussie man , koop gewoon je zaden en zet ze dan guerilla ofzo , iedereen tevreden .

Comment

zorg voor een beetje geld en ga gewoon langs in de growshop koop zaadjes en zoek een goede veilige geurilla spot en planten maar...

Comment

ik denk dat hij ondertussen al aan een kweek bezig is, gezien zijn kweekverslag .

Comment

Zeer leuke discussie, heel gezond trouwens!
                  Ik ben 17 jaar en ook niet eerlijk t.o.v. m'n ouders ivm. wiet.
                  Ik probeer ze dan ook niet te kweken (geen nut), maar gebruik ze wel achter hun rug.
                  Is dat achterbaks? Neen, liegen is achterbaks!
                  Wanneer ze het me vragen of ik heb gerookt, zeg ik ja en that's it. In het begin voelt dat raar aan,
                  op den duur went het en wordt er niet zoveel meer over gesproken.
                  Heb er dan wel eens over gepraat, als ik wiet mag roken, en natuurlijk een NEEN.
                  En Xtreme, je hebt Levi mooi onderuitgehaald in z'n uitspraken, thumbs up !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door barga View Post
                    Zeer leuke discussie, heel gezond trouwens!
                    Ik ben 17 jaar en ook niet eerlijk t.o.v. m'n ouders ivm. wiet.
                    Je bent ook niet eerlijk geweest met het invullen van je geboorte datum. Je account is over een jaar weer actief.
                    Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

ksnap ni dat ik zo een topic heb gehad :s het staat hier nu vol met planten , maar ik snap iets niet want binnekort begint het weer herfst te worden en wil ik wel overschakelen naar een kweek kastje voor autoflowers maar zien ze niet aan je rekiningen dat er verdacht veel licht naar een plaats gaat ?

Comment

Ze kunnen nooit zien in welke ruimte van je huis verbruik plaatsvind he
                        En een kastje voor autoflowers heb je al voldoende met bv t-neon of een
                        niet te zware hps,150 of 250 watt ofz en dat valt helemaal niet op.
                        Wie gebruikt in de zomer wel is geen airco en in de winter een extra olieradiator ofz,
                        dat verbruikt pakken meer en malen ze toch ook niet om.

Comment

ow daar had ik nog niet aan gedacht bedankt :p

Comment

Ik ben persoonlijk heel erg te spreken over pineapple express van barneys farm. de planten zien er in eerste instantie niet uit als de zielige autoflowertjes( lowryders) die ik wel eens tegen kom maar meer als volle kleinere varianten van normale wiet. Mooie volle hoofd top met 4 kleinere topjes. ze staan op dit moment buiten maar ga ze ook onder mijn 250 watt proberen en verwacht dan wat hardere toppen. Buiten doen ze het aardig maar door het gebrek aan zon deze zomer zijn de toppen niet heel compact. De aroma's zijn trouwens geweldig!! en de smaak is top!!. De planten worden trouwens wel iets groter dan de 40 cm die ze aan geven, gemiddeld ongeveer 65 cm.

Heb laatst ook speed devil en fast bud van sweet seeds kunnen oogsten. kleine plantjes en een beetje een vreemde opbouw. fast bud, waarvan gezegd wordt dat hij maar een bloei periode heeft van 5,5 weken!!

Comment

Ik ben niet erg tevreden over big bang autoflower, bij mij gingen ze rotten voor ze rijp was en hierdoor heb is drie kwart van de oogst verloren. Het effect is wel heel erg lekker (zeer sterke high) en de smaak is geweldig.

Comment

Bezig...
                              X