Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Black Lebanon: splinternieuwe old school genetica jaren ’80
Oorspronkelijk geplaatst door Voor het eerstView Post
Wow... maar waarom deel je dat hier? De meesten hier hebben het niet zo op die reclamesite..
Als jij het als reclame ziet ok
maar het is ook info over zaad wat weer te koop is en verandert
je noemt een let toch ook bij naam en alles er omheen
en wat je zelf heb staan onder je bericht wedding cake by zamnesia
Ik denk dat het noemen van een merknaam ter herkenning van het product wel iets anders is dan een link plaatsen naar een concurrerende site. Maar mij boeit het verder niet zo hoor. Ik plaats ook wel eens een link naar een product pagina maar dan is het of omdat ik benieuwd ben naar dat product en op zoek naar ervaringen van anderen of omdat ik het product al gebruik en gebruikers vragen waar het vandaan komt. Bovenstaande is volgens mij niet meer dan een product aankondiging.
Dat waren nog eens tijden; dat de Rooie Libanon ook echt uit Libanon kwam.
Of die Afghaan van toen...hmmmmmmmm
Baksteen wiet uit Afrika, heel aparte smaak. Ben de naam ff kwijt.
Maroc uit Marocco....
Die gore Thaisticks....
99% van wat je nu rookt met die namen komt er niet meer vandaan. Is ook totaal niet meer vergelijkbaar, erg jammer
"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman
Die rooie lieb was een sativa, omdat libanon historisch toch wel meer import had vanuit Afrika dan vanuit Azie.
Dus hoe dit een diepe indica is ontgaat me.
Ziet er uit als een blackberry of blueberry met een leuk naampje. Dat deed onze Q tien jaar geleden al met die Eskobar zaden. Mooie tijden.
Vriendjespolitiek of niet, cnnbs is een stomme website.
Comment