Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik zweer bij royal queen seeds, maar de laatste paar keer ben ik minder tevreden (minder kiemkracht, verschillende groottes, teveel onderlinge verschillen)
RQS beviel mij als beginneling ook goed maar ga er niet opnieuw bestellen, idd teveel verschil in kwaliteit tussen de zaden onderling. Ben benieuwd welke de ervaren kwekers hier bij zweren.
Greenhouse heb ik ze nu van. Ga nog in de toekomst bij zamnesia en barneys bestellen. Rest van de zaad boeren trekt m’n aandacht tot nu toe nog niet echt. Over een jaartje kan ik je vertellen waar we het meest content mee zijn😜
Sweet Seeds draai ik nu (je krijgt een extra zaadje van dezelfde soort erbij, kijk daar heb je wat aan)....RQS daar heb ik slechte ervaring mee en begin er niet meer aan.
Barney's blijft mijn favoriet, maar het is niet leuk meer hoeveel ze durven te vragen voor een zaadje. Daarvoor is Greenhouse een goede optie.
Ik heb weedseeds, en je ziet mijn kweekverslag fem northern lights en ze gaan beregoed. Heel goedkoop daar voor standaard zaden. Alle ja, ik vind het een juiste prijs maar ten aanzien van al die dure is dit wel goed.
Eerste northern lights kwam mooi uit maar die was dan misgegaan omdat mijn aarde samenstelling slecht was.
Tweede zaadje ook mooi uitgekomen zonder probleem en sterke plant zoals je weet.
Probeer eens zou ik zeggen. Moest je in de buurt wonen kreeg je wel eentje cadeau, heb ruim voldoende zaadjes.
Er staat nu op hun site "We have our 1+1 special offer! For every pack of seeds you get the same pack for free". Maakt ze toch helft minder duur. Zag het te laat, had al elders besteld. Misschien interessant voor anderen.
Het valt wel mee toch, tenminste met die 1+1 aanbieding? Dan betaal je € 4-6 per stuk als je in pakjes van 3 stuks koopt. Koop je pakjes met meer dan 3 dan daalt het nog wat. Daar koop je in coffeeshop nog niet genoeg wiet voor 1 jointje voor.
als je zaden wilt hebben die niet kiemen moet je bij hun zijn!👍🏻 afgelopen week 3 soortjes mee genomen van ze van de beurs. Dacht we kiemen is 3x somango… 3x niks🙃
Seedstockers daarin tegen kiemt eigenlijk altijd wel weer 3/3 gekiemd.
Kings Juice van de greenhouse zijn ook maar 2/3 gekiemd🥲
Amsterdam genetics vindt ik ook niet denderend. White choco doet graag moeilijk en de fatkids cake was ook niet je van het.
De zaden van seeds genetics zijn ook wel goed die kiemen ook altijd wel, en de prijs is ook beter als van de meeste leveranciers
Comment