Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Soortjes die je graag nog zou willen proberen? of op voorraad wil hebben?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Soortjes die je graag nog zou willen proberen? of op voorraad wil hebben?

    Korting op 420shop
    De laatste 2 jaar is er een explosie aan nieuwe strains of oudere hergekweekte strains
    welke straims heb jij nog op.je verlanglijst

    #2
    De biker kush is weer onderweg
    ik wou een extra setje voor ik haar ga uitproberen
    Vroeger spaarde men post zegels
    Ik begin zaden te sparen🙈
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    Comment


      #3
      Ik ben gek op een goede cheese
      Deze is ook onderweg
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 2 photos.

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Nice!

      #4
      En op deze haze variant wacht ik met smart
      en ze is er zowel regulier als feminized👌🏽👌🏽👌🏽
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 2 photos.

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Het 'probleem' met haze dat ik heb is dat het vaak geen haze is wat haze genoemd wordt. De specifieke smaak herinner ik me van de dagen dat ik zelf nog naar de shop ging om wiet. Heel kruidig en anders dan indica.

      • stafford
        stafford commented
        Editing a comment
        Klopt Hork veel hebben een naam,maar zijn het niet.

      • Bobledsgrow
        Bobledsgrow commented
        Editing a comment
        De eerste keer dat ik haze rookte
        Ben ik kwaad terug gegaan naar de shop
        En gezegd dat ze die gore troep maar aan een andere debiel moesten verkopen🙈🙈
        Ik moest echt aan de smaak wennen

        In mijn herinnering was de smaak veel haziger/ dieper
        dan de haze van nu

        Maar wanneer is het een haze
        En wanneer niet?

        We kunnen helaas niet zien welke genen ze daadwerkelijk mee krijgen

        Wat ik wel merk
        Dat men wiet wil die naar haze ruikt en smaakt
        Compacte wiet willen
        En er knetter vaag van willen worden
        Dat is het enigste wat de gemiddelde haze roker intreseerd
        En hoe meer cristal hoe beter
        lichter groen van kleur
        doet het beter als donker van kleur

      #5
      Een extreem compacte witte indica die ruikt naar hasj wanneer je de top openbreekt.
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


      • Bobledsgrow
        Bobledsgrow commented
        Editing a comment
        Dat word knooien en kruisen met de Afghaanse hashplantXwitte truffel bijv
        Met een beetje geluk hou je de extreem witte compacte toppen
        Die puur naar hash ruikt
        White truffel ligt in de shop waar ik vandaag kom
        mijn maten waren er zeer te spreken over
        Abnormaal wit en compact

      #6
      Chocolope

      Comment


        #7
        Zijn er nog psychedelische soorten te verkrijgen?
        Want das nu toch bijna 10 jaar geleden dat ik nog eens echt plat gelegen heb van wiet en dingen zag of muziek hoorde in mijn hoofd..
        Hoewel ik heb het laatst nog effe heel lichtjes meegemaakt met de Channel+ (bigbud & skunk) die ik gegroeid had, kging plassen en merkte plots duidelijke beelden in men geestesoog die ik niet kon controleren of weg denken, en grappig genoeg het waren allemaal soort jungle en rare planten landschappen.
        De THC blijft maar naar omhoog gaan maar das niet de enige sleutel volgens mij, want van hoge THC concentraten wordt ik eerder nuchter high.. t'is de ratio van alles en de combo van THC en terpenes en andere cannabinoïden die de doors of perception openen.

        Ik denk ergens dat het mss ook een beetje uit de markt gegroeid is met de populariteit van wiet de meeste mensen willen een beetje functioneel blijven denkt me?
        Want ja das wel dan een beetje het nadeel khoor dan iets geweldig in men hoofd en dan denk ik van yes ga achter de piano zitten of pak de gitaar en speel het, maar ben dan veel te kwijt om men hoofd nog recht te krijgen.
        Kweet in de 90's was het zelf een groeps ervaring, dan gingen enkele jointen rond en dan zakte de ene na andere weg, ogen dicht en dan vertelde iedereen wat voor shit we zagen.
        Ik zit toch ergens met dat idee, dat de wiet veel minder psychoactief is als vroeger.
        En nee het was geen wiet met iets in, want alles wat je zou kunnen gebruiken om zo'n effect te bereiken voelt wel heel anders aan dan een stoned trip of zou de boel doen ook doen stinken.

        Comment


        • Fenderbender
          Fenderbender commented
          Editing a comment
          stafford Aha Merci! khad dit niet gezien.. Okay goed om testen, Brain Damage had ik ergens gezien, zag er erg frosty uit.
          Want ja men vraag zou ook meteen zijn van wie? Casey Jones lijkt voor het moment niet in voorraad van DH
          Brain Damage was van Growers Choice die ik gezien had.

        • stafford
          stafford commented
          Editing a comment
          Is van growers choice ind, ik zweer bij hun zaden

        • Fenderbender
          Fenderbender commented
          Editing a comment
          Die ga ik eens proberen, krijgt ook veel zaadjes voor je geld precies.
          Ja ik weet het niet goed wat ik moet groeien, kies altijd van hier eens iets en van daar om te testen.. maja ik zet maar een paar planten dus kan lang duren eer dak wa soorten gegroeid en geproefd heb, en ja t'is allemaal wel lekker maar ik heb niet vaak zo iets van oh die moet ik opnieuw groeien de enigste die ik vaak terug koop is Channel+ van Medicalseeds, ruikt en smaakt heerlijk (bigbud & skunk), groeit gelijk niks, grote toppen, komt lekker binnen, lichtjes trippy want ik had er onlangs effe beelden van.. en hij maakt een hash waar iets fris en floraal in blijft zitten wat bij de meeste het process niet overleeft.. En mja zo zou ik graag nog een paar soorten vinden die dat voor me doen.
          Een goeie haze moet ik ook nog hebben.

        #8
        Ik word ook lang zo stoned niet meer als ik werd als tiener Fenderbender van de wiet. Zoals ik toen muziek beleefde was zo heftig, dat ik het er bij tijd en wijle van in mijn broek deed. Regelmatig dacht ik: wat heb je jezelf nou aangedaan? Dit gaat zo raar, waar zit hier de nooduitgang??

        Maar nee, dat effect bereik ik al jaren niet meer. Tegenwoordig is het mellow en muziek klinkt wel ietsje beter maar het sleept me niet meer mee zoals in het begin dat ik het blowen net ontdekte. Dat het aan de wiet zou liggen weet ik dat niet zo is, want ik rook nog wel eens strains uit die dagen.

        Om weer zo stoned te worden op hetzelfde niveau wat je eertijds met wiet had in de begintijd, zijn stevigere middelen nodig zoals 1-p lsd. De risico's die dat met zich meebrengt worden nog onderzocht, maar het lijkt veel op 'gewone' lsd wat geen noemenswaardige lichamelijke risico's heeft. En als je aan het trippen bent werkt de wiet wel weer net zo goed! Dat is een bijkomend voordeel!
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Vapen. Ineens ben je weer totaal van het padje met minimale hoeveelheid wiet
          Gewenning. Stop maar eens een paar maanden en rook dan een dikke joint

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Zo lang is niet eens nodig, twee weken stoppen met blowen en dan weer beginnen.

          Maar wat een gedoe als je gewoon legaal 1-p lsd kan kopen? O ja, uitsluitend voor wetenschappelijk onderzoek!

        • Fenderbender
          Fenderbender commented
          Editing a comment
          Ah yes, ja da bedoel ik wiet was erg visueel vroeger, der was zoveel te zien, en ik zeg het ik had onlangs een beetje met de Channel+ die ik gegroeid had.. dus ja ik denk dat het toch wel aan de soort kan liggen, en de laatste keer dat ik het echt fel had was het eigenlijk ook lang geleden van de frequentere jeugdige periode en twas van een heel lekker wietje dat iemand bij had.
          En ja ksnap wel wat je bedoelt hoor, want ja dat bedoel ik ook met de slijt van het leven, als de ervaringen nieuw zijn zijn ze super intens en duren ze eindeloos maar ja dat vervaagt idd met herhaling als je wilt dat de tijd terug langer lijkt te duren moet je nieuwe dingen doen of op nieuwe plekken komen enz.
          Zit hier jong volk zien die iets bij een jointje?

          Mja albums das idd ook al wel effe geleden om er zo helemaal in te duiken, maar kan geregeld nog wel eens een nummer of performance plat draaien omdat het zo goed is of ja sferische albums om de dag een mood te geven.

          Vapen is idd goed, want ja t'is zo lekker en zuiver en dan zit ik wel erg op de smaak te kicken en sluit ik ook wel nog vaak effe men ogen om ervan te genieten want je voelt het dan zo helemaal over je brein trekken, super lekker maar snel en korter.

        #9
        -Casey Jones (deze klapt hard in,velen omschrijven het dan ook als een mild xtc effect) casey Jones was en is de amnesia killer altijd geweest.

        -Brain Damage.
        -Godfather O.G.
        -Strawberry Amnesia.
        -Sundae Driver. (Dit is een cross met de echte chocolope nog)​

        Comment


        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Casey Jones van welke breeder?

        • stafford
          stafford commented
          Editing a comment
          Hork de originele is van devils harvest.
          Als je wat moeite loont in selecteren zul je de toppers er zo uit halen,en rijkelijk beloond worden.
          Wellicht staan er nog wat posten van mij op het fora,waar ik casey Jones kweekte in het verleden.
      Bezig...
      X