Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Soortjes die je graag nog zou willen proberen? of op voorraad wil hebben?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nog nooit diesel gehad
    Baas in eigen brein.

Comment

• Eclecticon
      Eclecticon commented
      Editing a comment
      Mooie reactie Bobledsgrow. De pest met die kleine minigrows is dat je een kast weken op moet offeren om te kunnen sexen. Maar aan de andere kant, heb je een vrouw te pakken dan kun je natuurlijk stekken en een moeder hoeft niet in een kast.

Zwolle, mooie herinneringen aan. Iets meer dan dertig jaar geleden zat ik in militaire dienst in Nunspeet. We haalden de wiet uit Zwolle. Ik heb nog wel foto's van mezelf daar voor een grote poster van Bob Marley. Naam geen idee meer, Coco?? schiet door mn hoofd. Ruw metselwerk of steenstrips tegen de muren.

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      telkens een ny diesel die je gezet had van verschillende breeders? moeilijk te omschrijven, een volle smaak. zo een joint die
      na een paar trekken daar te leggen de smaak nog verbeterd, en waarmee je uren kan rondlopen in je mond gewoon genieten vd geur en smaak errond. en die smaak blijft echt lang hangen. veel meer diepgang in de smaak en geur dan de rest, meerdere lagen.

ik ben niet zo goed in onderscheiden wat r allemaal inzit, net als met whiskey fzo, ga ik niet kunnen onderscheiden naar watt het smaakt zonder het label te lezen. eens gelezen zeg ik ja, dat klopt wel. en de high voelde je wel goed, maar die high was net nostalgisch en voeldde zeer goed altijd. tgevoel dat zelfs dat geperfectioneerd was. karma genetics new york diesel ga ik es checken ook. volgende ronde terug twee ny diesels van vision en wat stekken van beide nemen in geval van...

en de bbc lang geleden eerste kweekj ooit maar was stek met spint op en ik had ng geen info daarover.

• Eclecticon
      Eclecticon commented
      Editing a comment
      Hier, vandaag/nu een kerel bij James met volgens hem de echte diesel.

IMG_20241120_183317865~2.jpgIMG_20241120_183147658.jpgIk wil de Grenadine weer eens roken. Moeilijk te krijgen soort ook. Heb niet zelf gekweekt, kreeg een zakje uit Amerika als cadeau een aantal maandjes terug. Was een heerlijk rokertje body and mind helemaal ontspannen, focused. Niet zozeer een vreet kick van gehad. Aanrader.

IMG_20241120_183117181.jpg
    Ad usum proprium!

Comment

• stafford
      stafford commented
      Editing a comment
      Wesley pipes dit is echt niks speciaals.

Cali wiet en canadese wiet is niet te vergelijken,dat is als rijk vs arm.

Daarom focussen we nu even op cali,
      Wat je hier ziet is gewoon een goed soortje vrijwel elke wiet kan zo uitzien zelfs een autoflower.

In Amerika geilt men op bag appeal,dat staat voor kwalitijd daar stipt op 1.
      Amerikanen kunnen nogal opscheppen met hun thc bereik,want als je een lab meting laat doen,haalt vrijwel geen een de resultaten zoals hun het opgeven.

Het is niet voor niks dat breeders inspringen op kwalitijd gewilde soorten en ze beter maken hier en rondom.
      En het is niet voor niks dat Amerikanen nog maar steeds al te graag onze bewerkte verbeterde soorten dan kopen!

Je mest die plant vet,daar begint het.
      Je hangt hem volledig op zijn kop met drogen en voor die volledig droog is gaat die de tumble trimmer in,soms gebruikt men ind wat olie net zoals vroeger op de schaar,alleen gaf dat bruine plekken tegenwoordig gebruiken ze ander spul dat geen plekken geeft meer.
      Vervolgens word die vacuum getrokken,erna gaat die eruit na het laatste droog process en erna knippen ze led uitsteeksels bij en trekken hem nog een keer vacuum.

Vervolgens gaat die de zak in die automatisch de juist luchtvochtigheid vasthoud die zakken vind je op zamnesia en elders ook voor een paar euro.

En daar is je bag appeal uiteraard verlies je met deze methode ook het nodige wat je op de normale manier niet hebt,maar alles draaid om bag appeal en mensen zullen eerder die zieke first look kopen dan de ouderwetse hedroogde top.
      Kijk maar eens in de shops goed om je heen eens wat men bereid is voor dit te betalen

Moreel blijft iedereen kan zijn haar wiet zo laten uitzien.

• stafford
      stafford commented
      Editing a comment
      Wesley pipes
      Optie 2,dat ze veel toepassen is Freeze drying.

Je kunt je wiet binnen een paar uur drogen op deze manier,ipv van dagen,je hebt geen last meer van lv en alles en rot.

Zo simpel is het,nu weten jullie hoe het werkt en waarom het zo uitziet en hoe je het doet 👍

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      zou idd veel verklareen al denk ik niet dat je je eigen wiet zo kan krijgen, zelfs met 100 natuurlijke bewerkingen, maar ik kan zeker mis zijn. bag appeal, voor mij is dit net wat omgekeerd , het toont onnatuurlijk en wiet moet er net uitzien als een natuurproduct.

Een heel klein beetje lsd doorbreekt de opgebouwde wiettolerantie erg goed! Was het andersom maar zo'n feest!
    Horks Fototopic 2.0

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      oh cool, en hoeveel neem je bij opstart microlsd en ?

• Fenderbender
      Fenderbender commented
      Editing a comment
      Okay interessant het word omgezet.. ik ben wel geen microdoser, ik ga graag voor de full trip en dan kan ik daar weer een jaar op teren. Duik graag 9 lagen diep in het onderbewuste en dan 10 uur bezig met er weer uit te kruipen.

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Wesley pipes ik ben begonnen met 40mc.

Fenderbender dat lukt prima met 1p lsd. Gewoon beginnen met 150mcg.
Bezig...
X