Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Werkt echt heerlijk, niks meten qua EC/PH, lekker makkelijk en prachtige groene bladeren, en glanzende gezondheid.
De KF schijn 1 vande lekkerste haze soortjes te zijn.
Om ff terug te komen op dat krullende blad in de paarse top, dit is alleen in deze top, de andere toppen op de zelfde plant hebben hier geen last van, is dus gewoon een abnormaliteit, ik zal van de week weer wat foto`s plaatsen.
Hey Monty, nee hoor ze zijn echt zo groen, ze krijgen 1xperweek organisch gebrouwen thee (Humboldt mayan microzyme en honey es, en later toegevoegd batboost en bacto), en 1xper week 1ml per liter bac bio bloei.
Ook snoep aan het kweken zie ik. Heb ze deze ronde ook weer staan, zij het in mijn eigen kruising met de jackberry. Hoop op die manier toch van de bloei iets in te korten. Die paarse pheno's zijn echt prachtig.
Klinkt als een lekkere kruising Beowulf, de paarse zijn mooi, de rose zijn snel en compact, er schijnt een erg lekker wietje van de Killingfields af te komen
Comment