Hoi,
ik ben al druk bezig met een selectie van strains die ik volgend jaar zou gaan kweken. Ik maak een opsplitsing in een sativa binnenkweek en tegelijk in een andere tent een indica kweek. Terwijl ik buiten wat autoflowers ga zetten. Bij de keuze van sativa's moet ik rekening houden met lagere soorten wegens mijn tenthoogte van 180 cm.
Mijn (veel te lange) lijstje.....
Autoflowers
Ik zou uiteindelijk een 5-tal autoflowers willen, 4 (dominante) indica's en 4 (dominante) sativa's. Ze mogen wel hybrids zijn.
thx bij jullie hulp en delen van ervaringen!
greetz General
ik ben al druk bezig met een selectie van strains die ik volgend jaar zou gaan kweken. Ik maak een opsplitsing in een sativa binnenkweek en tegelijk in een andere tent een indica kweek. Terwijl ik buiten wat autoflowers ga zetten. Bij de keuze van sativa's moet ik rekening houden met lagere soorten wegens mijn tenthoogte van 180 cm.
Mijn (veel te lange) lijstje.....
Eerste keuzelijst (in principe haal ik deze tenzij jullie andere strains zouden aanraden) | |||||
Arjan's Haze #3 (Greenhouse) gefeminiseerd, 5 zaden | |||||
Dutch Amnesia Haze (Zambeza) gefeminiseerd, 5 zaden | |||||
Silver Haze (Vision Seeds) gefeminiseerd, 5 zaden | |||||
AK-47 (Serious Seeds) gefeminiseerd, 6 zaden, gefeminiseerd | |||||
Bubba Kush (Greenhouse) gefeminiseerd, 5 zaden | |||||
El Nino (Greenhouse) gefeminiseerd, gefeminiseerd, 5 zaden | |||||
Vraag is dus of er mensen ervaringen hebben met bepaalde soorten of welke ik zeker moet selecteren.
Ik zou uiteindelijk een 5-tal autoflowers willen, 4 (dominante) indica's en 4 (dominante) sativa's. Ze mogen wel hybrids zijn.
thx bij jullie hulp en delen van ervaringen!
greetz General
Comment