Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Foto's neem ik met gsm, dus het is soms wat knoeien met de belichting, maar de kleuren zijn echt.
Het is een moeilijke dame. Regulier, dus man/vrouw, maar deze badge had een percentage van 70/30.
Bovendien bestaat er een kans op wat banaantjes aan het eind, in week 7-8 bloei.
Ik heb daar nog wel zaden van, eigenlijk voor eigen gebruik, omdat ik geen garantie kan geven op succes.
Als je het eens wil proberen Mway dan moet je maar eens wat gegevens per PM sturen in het nieuwe jaar, maar garantie tot de drempel.
Als het goed is komt er nog wat nieuw zaad af, ik heb 1 topje bestoven, maar wat die gaan doen is me dus nog helemaal niet bekend.
okayy psy thanks 4 the input,ik had zoal men twijfels,na het lezen van onstabiele genen als pa en ma maar natuurlijk als je zo'n wonderstekje bezit,zou ik er ook los mee gaan
Last edited by soulrebel; 28 February 2015, 12:18.
Comment