beste medekwekers, ik ben opzoek naar goede amnesiazaden, ik ben erg fan van de G13. op internet vind ik veel vage sites met weinig informatie vandaar dat ik deze discussie start, bijvoorbaat dank
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
opzoek naar beste amnesia
Collapse
X
-
Re: opzoek naar beste amnesia
hee ik kweek zelf al een tijdje amnesia van het merk dinafem,super goed zaad en ook niet super duur.
je kan ze bij wietzaadjes.nl ook per stuk kopen zeker het proberen waar geloof me!
als je wil ken ik er wel paar fotos voor je op zetten zit nu op dag 36-37 van de bloei hoor het wel van je
Comment
-
graag dat wil ik wel zien, ben altijd nieuwsgierig thanks
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Oorspronkelijk geplaatst door rolling stone View Posthee ik kweek zelf al een tijdje amnesia van het merk dinafem,super goed zaad en ook niet super duur.
je kan ze bij wietzaadjes.nl ook per stuk kopen zeker het proberen waar geloof me!
als je wil ken ik er wel paar fotos voor je op zetten zit nu op dag 36-37 van de bloei hoor het wel van je
Comment
-
Amnesia, heb altijd horen vertellen dat de originele amnesia strain niet in de zaadhandel te verkrijgen is.... Dat hetgene dat verkocht wordt als amnesia enkel maar pogingen zijn tot het terugvinden van de originele strain...Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corsaxx View PostAmnesia, heb altijd horen vertellen dat de originele amnesia strain niet in de zaadhandel te verkrijgen is.... Dat hetgene dat verkocht wordt als amnesia enkel maar pogingen zijn tot het terugvinden van de originele strain...
Comment
Comment