Welke wietsoortjes zijn zeldzaam/schaars in Nederland? oftwel welke zijn moeilijk te verkrijgen.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
zeldzame soortjes
Collapse
X
-
Re: zeldzame soortjes
Een soortje is alleen gewild als het een hype is, zoals Amnesia momenteel.
Breeders spelen daar snel op in door de soortjes te 'maken', voor de pingping eh ..
Voila, vandaar m'n vraag.
Ik zou nou geen soortje kunnen verzinnen die niet te koop is, en die ik ook nog zou willen kweken.
Comment
-
Re: zeldzame soortjes
Oorspronkelijk geplaatst door Bubba J View PostIk kan je van de top of my head een soortje zeggen die in de seedfinder.eu wordt benaamd als ...
Unknown or Legendary - Ursa Major
Niets is tegenwoordig erg schaars, wat me wel dwarszit/opvalt zijn de prijzen van sommige zaden. Sensiseeds zit al gauw in de 70 euro om een prachtsoort te bestellen. Soma seeds nog hoger. Ik begrijp het aan de ene kant prima; prachtsoort en er zit veel tijd en moeite in, maar 20 euro per zaadje (zonder garantie e.d.) vind ik belachelijk duur. Zo'n prijs doet schaarste vermoeden, maar het is gewoon een kwestie van een goede naam hebben. Niet eens per see kwaliteit. Als je een goedgevulde zaadtop verkoopt, voor 20 euro per zaadje, heb je geld genoeg voor een luxe auto. Misschien moet ik toch ook maar een seedbank beginnen!Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
Comment