Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Titel van topic is misschien misleidend maar ik ben niet speciaal of enkel opziek naar kush soortjes hoor. Twijfelde enkel tussen de OG en de Bubba....
Eigenlijk ben ik vooral opzoek naar geschikte buitenplanten voor hier.
Ik kan wel binnen afbloeien dus later dan september afbloeien is geen probleem.
Te veel om op te noemen die hier buiten het goed doen het is enkel aan jou om de keuze te maken wat met het grote aandob niet altijd gemakkelijk is, er komen nog jaren en je kan gwn een voorzadje zaden opslaan zo heb je ze en hoef je enkel te strooien
bij twijfel koop ze dan alletwee
voordeel van bij wietzaadjes.nl is dat je per stuk kan kopen en zo eens kan proberen als het wel je smaak is. Ik doe dat vaak,1 zaadje bestellen bevalt het me koop ik dan meerdere
Zoveel keuze en ik kan moeilijk meer dan 4 planten buiten gaan zetten natuurlijk. Werk ook graag met 2 plantjes van eenzelfde soort owv de phenotypes....
Je kunt ook eens wat topics lezen welke soorten eerder aangeraden zijn.
Als ik in de buitenkweek-sectie even een search doe, kom ik best veel topics tegen waar je allerhande tips kunt vinden.
't Is niet dat deze vraag nog nooit gesteld is ofzo eh ..
Comment