Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik ben ook wel een fan van het fotograferen van extracten.
Trim Mix (Niet door mijn gemaakt). Nug Mix.jpg
Nug mix (Niet door mijn gemaakt).. rtim Mix.jpg rtim Mix2.jpg
SSH x CD alcohol base (Niet door mijn gemaakt). SSH x CD.jpg
Een tripod is zeker een handig tool als je macro`s maakt.
Als ik overdag fotografeert gebruik ik altijd een tripod zodat ik wat kan spelen met de scherpte diepte (F-stop/sluitertijd).
Black Cat ik heb nogal problemen met de scherptediepte, ik gebruik een digitale camera type : Canon Power Shot A2400 IS
dan kun je je wel voorstellen dat ik niet kan tippen aan die foto's met mijn lens
een tripod wil ik zowiezo nog wel een keer halen, want de kleinste beweging van je lichaam zie je al op de foto.
heb ook macro's gemaakt met camera gewoon staand op de tafel, deze waren wel een stuk scherper...maar zeker niet zo mooi als die van jou.
maja 600 vs 60 euro....cant blame my camera
Bij macro is het een veel voorkomende probleem.
Ik zelf ben nu met een rail bezig en een stack te maken.
Die in elkaar verwerken net als HDR photo`s.
Dit is een stack shot.
Gedaan met een 100mm macro lens op een focus van 100mm. trim_mix_augustus_03__2013_005.jpg
Bij genoeg interesse en interactie wil ik best een topic hier over beginnen.
En anders kan je me altijd even een pm sturen (Staat even tijdelijk aan en mocht het weer uit staan laat het even weten).
Black Cat.
Last edited by Mr Black Cat; 23 September 2013, 18:54.
stack shots...lol ik hou het wel lekker bij 1 foto, met de kans dat veel wazig is...
ik geef toe dat het eindresultaat wel 10x zo mooi is...maar al het werk aan een 'perfecte' foto...pffff
ik volg wel gewoon je mooie shots
Het kan soms zeker tijd rovend zijn.
Ben nu al uren bezig een leuke trichomes shot te maken.
Hoop op iets als dit.
Preview ...(JPEG op erg low Q settings) Untitled-1.jpg
Comment