Ik ben me aan het orienteren op een aantal AF's voor een korte binnenkweek. Het zal mijn eerste binnenkweek worden. Op de webshop van Barney's staat dat deze beide soorten door kunnen gaan voor medicinale toepassingen omdat ze beiden een hoog CBD en laag (relatief) THC gehalte.
De Pineapple zo rond 12-15% THC en de Sweet Tooth zo'n 16%
Echter staan CBD waarden er niet bij. Ik word zelf nogal snel anxieus/angstig wanneer ik stoned word op shop wiet (waar al bijna 0,0 % CBD in zit) Ik lees dat CBD de spanning en angst juist weer tegengaat en het een meer relaxe high maken. Vandaar mijn voorkeur voor AF's waar relatief een laag THC en hoog CBD gehalte te vinden is.
Echter, ik kan erg weinig hier vinden over gebruikerservaringen met deze twee planten?
Als iemand hier dat wel heeft hoor ik het graag. Alvast dank.
De Pineapple zo rond 12-15% THC en de Sweet Tooth zo'n 16%
Echter staan CBD waarden er niet bij. Ik word zelf nogal snel anxieus/angstig wanneer ik stoned word op shop wiet (waar al bijna 0,0 % CBD in zit) Ik lees dat CBD de spanning en angst juist weer tegengaat en het een meer relaxe high maken. Vandaar mijn voorkeur voor AF's waar relatief een laag THC en hoog CBD gehalte te vinden is.
Echter, ik kan erg weinig hier vinden over gebruikerservaringen met deze twee planten?
Als iemand hier dat wel heeft hoor ik het graag. Alvast dank.
Comment