is er iemand die ervaring heeft met canatonic
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
canatonic
Collapse
X
-
Re: canatonic
Independent, standardized information about Resin Seeds cannabis-strain Cannatonic! Find phenotypes, comments + detailed profiles, flowering-time, THC-Content, images, prices & stores, extended family-tree & lineages, crossings & hybrids, grow-journals, direct-comparisons, medicinal properties, and much more!
De basis van een aantal hoog CBD soortjes.
Comment
-
We zitten in de soorten database, vandaar mijn vraag.
Ik zie een topic met de naam "canatonic" (wat?) en de vraag of er iemand ervaring mee heeft.
Vergeef me mijn stupiditeit.
Thanks HJM, daar had ik nog niet eens gekeken.
Cannatonic.
Maar hoe ruikt een Sativa ?
"Grows like an Indica, smells like a Sativa"
aha, gevonden: Unglaublich tiefe Beeren-Aromen von Apfel bis Zimt
Ziet er wel wat fluffig uit op de foto's.Last edited by QnQ; 8 January 2014, 15:27.
Comment
-
valt nog wel mee toch?
Cannatonic is a mostly CBD marijuana strain made by crossing MK Ultra and G13 Haze. This strain produces a relatively short-lived, mellow high that is also uplifting and powerfully relaxing. Medical marijuana patients choose Cannatonic to treat pain, muscle spasms, anxiety and migraines. This strain...
Last edited by HJM; 8 January 2014, 15:45.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guy1971 View Posthet is namelijk zo dat thc en cbd even hoog liggen, dus medicinaal bedoelt
daarom kweek ik deze en wou eens horen of er iemand ervaring mee had
Wat zijn jouw ervaringen er mee ?
Hoe lang heb je ze al staan ?
Hoe groeien ze, en hoe ruiken ze ?
Kun je eens een fotootje plaatsen als het al een echte plant is ?
Comment
-
heb er 10 zaadjes gekocht van resin en was zeer tevreden hoe dit verpakt aankwam
een mooi hermetisch en lichtdicht zakje met daar in een buisje met vijf mooie zaadjes en een watje er op zo ze niet kunnen bewegen
heb ze ontkiemd in spongepots en na 5 dagen stonden ze al 4 cm recht
dan heb ik ze overgepot in lightmix met muco
zijn nu 14 dagen verder en ze staan zeer mooi
foto s volgen
Comment
Comment