Iemand ervaring met deze soort buiten? Wil er komende zomer 2 op mijn balkon van zetten maar kan nergens een buitenkweekje ervan vinden. Dus alle ervaringen zijn welkom.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Sweet mango autoflower van Greenhouse buiten?
Collapse
X
-
Re: Sweet mango autoflower van Greenhouse buiten?
http://www.growerschoice.nl/nl/gefem...weetmango.html ik heb ze daar vandaan
vorig jaar
heet nu opeens super sweet mango maar dat zal voor de wiet niks uitmaken
Comment
-
Oke thx, maar ik hoor veel negatieve dingen over growerschoice... Dus ben er wel voorzichtig mee.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Vraag me ook af wat de reden kan zijn dat je zo'n strain Super sweet mango gaat noemen. Alsof hij GC als zaadbank wil promoten en het allemaal zijn eigen zaad is. Gezien de zaadbanken ook niet altijd word vermeld.
Comment
-
ik heb eigenlijk alleen maar positieve ervaringen met growerschoice, vooral met de service! die is echt super
de zaadjes zijn over het algemeen ook erg goed, enige wat mij echt tegenviel was de opbrengst van hun blueberry autoflower (dat was wel een van de beste wietjes die ik ooit gehad heb!!)
ik heb nog wat zaadjes van gc liggen waarvan ik er een aantal dit jaar zal gaan zetten, heb zelfs sweet mango autofem gekruist met danish passion x nepal, die ga ik dit jaar ook zetten.
heb er in de winter eentje van onder een vrij goede spaarlamp gezet, dat is natuurlijk niet veel geworden maar het was een zeer stabiele en krachtige plant !!
Comment
Comment