Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autoflowers... zie door de soortjes het bos niet meer
Collapse
X
-
Re: Autoflowers... zie door de soortjes het bos niet meer
De Royal Dwarf groeit hier echt heel goed onder Led, zal morgen ff een foto plaatsen.
Tis natuurlijk geen mega plant met hele grote opbrengst maar het valt mij op hoe goed hij het doet, de Lowryder doet het ook heel goed en de auto white weer wat minder.
Ik krijg vandaag ook de Sin Tra Bajo van Barney's Farm binnen, die wil ik ook gaan proberen om net als jij een paar fijne soortjes te kunnen vinden, eerst ga ik een ronde met gewoon vrouwelijk zaad doen met de 8 Ball Kush en eventueel The Doctor.
-
Critical jack. Maar die wordt misschien te groot voor je tent. Gewoon lekker mishandelen en dan heb je toch een lekker zoete roker. Die vooral niet te heftig is, vind ik. Geen coffeeshopwiet in ieder geval qua potentie. Gelukkig niet.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Wat je nu vraagt, is eigenlijk: ik weet niet welk bos, dus willen jullie voor mij een bos maken!?
Duurde effe voordat ik me dat besefte, maar hoe meer mensen hier reageren, hoe lastiger het wordt voor jeEen wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
@LR2
Critical Jack... is zeker een overweging waard en van een bekend huis. Ik schat dat deze bij mij niet hoger dan 40-50cm zal worden (led). Gaat mee naar de final 3!
@djordos
Lowryder schrijf ik nog niet af, de reviews die ik vind zijn wel wat in tegenspraak. Ga zo nog ff verder researchen.
Comment
Comment