Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste zaden voor een beginner? (Indoor)
Collapse
X
-
Re: Beste zaden voor een beginner? (Indoor)
Omdat ik niet weet wat jij lekker vind :
Een alfabetische lijst. Dan kun je zelf kiezen. Je kunt ook op effect of smaken zoeken.
Comment
-
Hehe, nu zijn er nog meer soorten om uit te kiezen
In principe maakt de soort deze keer niet zo gigantisch veel uit, omdat ik wrs toch nog het een en ander ga misdoen/moet bijleren.
Ik zoek gewoon iemand dat kan zeggen 'ohja, deze soort was ook me eerste, en was makkelijk!'.Stap voor stap geraken we er wel.
Comment
-
Kush, critical, powerplant, ww, skunk, k2, en eigenlijk alles behalve exotische sativa's zijn goed te doen voor beginners.
Wat je lekker vind van de shop, dat moet je in je tentje zettenEen wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
http://www.dutch-headshop.com/nl/wie...en-c-1_87.html De huismerk zaden van Dutch headshop zijn wel goede beginners zaden.
Verder is greenhouse seeds ook wel een goed beginners breeder. Uiteraart niet de exotische sativa's nemen.
Comment
-
Iedereen geeft gewoon info en what not.. En ik wist 100% zeker dat er iemand moest komen met zo'n kinderachtige antwoord.. *klapt* The retard of the day award goes too....!! yup, k1.
Als je niks zinnigs hebt te typen, doe het dan niet -.- Je bent zover ik weet geen klein kind meer..sigpic
Comment
Comment