Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Lowrider #1
Daar heb ik er zoveel van gekweekt
Twee rondes per zomer en nog nooit een centje rot.
Maja opbrengst en thc gehaltes vallen soms tegen.
Al heb ik ze met 35gram opbrengst gehad. Dat was binnen onder 600w hps
Maar in de tuin 2 of 3 reguliere in een 18 liter pot kwam ik met alle vrouwtjes elke keer tussen 10 en 25 gram rotloos elke keer weer.
Tis geen ko wiet maar lekker voor overdag
Jammer dat ik nog maar vijf oude zaden heb. Potje zaad 'verdwenen' maar ja
Heb ze ook in de vollegrond gehad maar altijd hoogzomer
Ook geen rot
QnQ; Ik claim dat ik er een aan het maken ben, werk in uitvoering. Stuur me effe een PM, dan knal ik er een paar jouw kant op. Ik moet sowieso wat eerlijke oordelen hebben. Mijn bril is te gekleurd inmiddels.
Hier ook lowriders gehad in combinatie met erg nat weer tijdens het afbloeien. Had bij 1 plantje een beetje rot maar viel reuze mee. De opbrengst....... tja die is niet zo veel en niet zo sterk maar zoals ikhebeennaam al zegt is hij wel lekker voor overdag
Ik had dit jaar toevallig een Widow-Ryder van de sjamaan en ondank deze wat mindere zomer toch nog 35 gram geoogsten en de kwaliteit is echt heel goed mede omdat ik de planten 3 dagen heb gestrest.
Wek had ik wat rot maar dat was totaal misschien 3 gram mede omdat ik het nauwlettend in de gaten hield.
lijkt er een hoog CBD gehalte in te zitten. Maar ik heb geen idee hoe ik dat accuraat zou kunnen testen. Da's dus een loze claim. Zoals ik die zoveel maak, totdat mensen aantonen of ik gelijk heb of niet. Weet je, zonder tests kom je niet verder.
Ik hoop dat er uiteindelijk wat objectieve grow logs uit rollen. Dan kan ik ook zien wat er beter kan, of dat het gewoon prima is. Ik hoop op het laatste, maar ik reken op het eerste
Je heb helemaal gelijk GPS
maar had met mijn begaaide kop de link niet gelegt naar LR2
whit rhihanna
my bad
natuurlijk volg ik LR2 verslag op de voet altijd erg intresant
Comment