Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik had voor de fun 2 wietzaadjes laten ontkiemen, geen idee welk soort wiet dit is.
Maar nu heb ik het vermoeden dat 1 wietplant een herma is en de ander een vrouwtje.
de 1e en 2e foto herma? .. en de 3e + 4e wat denken jullie vrouwtje?
dat is mogelijk Den Schimmige, maar spliff heeft ditsoort dingen wel vaker als ik zo in mijn geheugen graaf.
@weedy90: zoek eens het versxhil tussen man en vrouw en maak goede duidelijke foto's van die geslachtsdelen
dat is mogelijk Den Schimmige, maar spliff heeft ditsoort dingen wel vaker als ik zo in mijn geheugen graaf.
@weedy90: zoek eens het versxhil tussen man en vrouw en maak goede duidelijke foto's van die geslachtsdelen
Enigste gegevens die ik er over heb is dat het een van de twee beste planten was. had wel altijd fan het dichtste bij. maar blies er ook vaak overheen.
en het lijkt of het echt meer aan een kant zat. partij met balletjes er met de vinger afgehaald. afwachten en in de gaten blijven houden.
Overigens nog veel liever spliff seeds dan royal seeds.. bij laatstgenoemde komen ze niet eens uit -_-''
aangezien veel van de mensen hier het verschil tussen een mannelijke en vrouwelijke plant niet helemaal weten (inclusief mezelf) en omdat ik op dit moment ook
If life keeps putting you down, You better stay high
Een beetje wind maakt geen herma denk ik zelf, maar ik ben uitermate slecht onderwezen in de probleemgevallen bij binnen kweken. Is die fan-inlaat lichtdicht?
Voor iedereen die toch zaad heeft gekregen uit een van der herma's en er zelf niet mee verder wil klooien, zou ik ze graag overnemen (het liefst auto flowers) gewoon kleur om mee verder te kruisen voor bepaalde eigenschappen. En om een kleine schets te kunnen maken hoeveel herma's ook daad werkelijk herma blijven na het kruisen met niet herma's. Alvast bedankt
Hiero ook, maar dat waren verre van autoflowers. 100% vrouw na zelfbestuiving, vijf generaties op rij geen bal gezien. Toch steeds 4-5 zaden per plant. Kwaliteit ging wel achteruit de laatste 2 generaties.
Comment