Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote hermafrodieten topic
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Re: Het grote hermafrodieten topic
Hallo, voor het eerst een eigen kweekje dit jaar. 2 autoflowers en 3 reguliere planten. Wel alleen gefeminiseerde zaden. Nu een van mijn autoflowers laat nu ballen zien. Heb ik hier nog iets aan of moet deze de kas uit?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Welke breeder en soort ?
Hallo, voor het eerst een eigen kweekje dit jaar. 2 autoflowers en 3 reguliere planten. Wel alleen gefeminiseerde zaden.
Uit regulier zaad krijg je zowel mannelijke als vrouwelijke planten!
Hermafrodieten zijn planten die vrouwelijk zijn en hebben hier en daar stuifmeel ballen die de zaadhoesjes bevruchten en zaden aanmaakt, dit gebeurt het vaakst bij gefeminiseerde zaden!
Als ik het goed bekijk zie ik op jou foto een 100% mannelijke plant!..Last edited by westport; 30 May 2016, 03:18.
Comment
-
@westport Ik heb me inmiddels aardig ingelezen en weet hoe het zit met geslachten etc. Ik lees nu terug dat ik gewoon niet duidelijk geweest ben. Al mijn zaden zijn gefeminiseerd(volgens wietzaadjes.nl). Ook de twee autoflowers. De autoflower die nu mannelijke geslachtskenmerken laat zien is Automatic Autoflower van Big Buddha Seeds. Ik zal de site een mailtje sturen dat ik waarschijnlijk een verkeerd zaadje heb gekregen. Bedankt voor het checken van de foto's in ieder geval!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
Comment