Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hey'kes,
een vraagske
Ik heb een zakje weed gekocht bij onze buren, bij een thuiskweker.
Wat blijkt, de toppen zitten vol met zaadjes...
Wat kan ik doen zodat het toch nog aangename weed is?
MVG
Zaadjes eruit halen, het doet niets aan je kwaliteit van je wiet . Je zal alleen wat minder wiet hebben uiteraard.
ik heb ook nog een vraagje, men planten mogen niet te hoog komen, of deze zijn te zien langs de straatkant, dus nu top ik ze om de 2 weken, het zijn femenised zaden, dus vraag ik me af of dit hun niet teveel stress geeft tijdens de groei, waardoor ze herma's worden, of kan dit geen kwaad tijdens de groei? tijdens de bloei blijf ik er zoizo af
Hier zie je die dingetjes ook, maar daarachter zit de vrouwelijke voorbloei..pistels btw. Ik kan het wel gaan vertellen maar op meevolgende link kun je het zelf doorlezen en zie je de verschillen ook duidelijk op de macro-foto's. linkje: http://www.marijuana-ro.com/grow-faq...om-a-male.html
Klopt. Ik weet zeker dat het een man is, ik heb al wat stuifmeel eruit gehaald. Echter zit ik sinds vandaag te twijfelen of het geen herma is, omdat hij uit een feminised verpakking kwam.
Ik kijk het nog even aan, en hou jullie op de hoogte
Comment