Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Is het jullie weleens opgevallen dat hermafrodieten anders ruiken? Ook wordt de bloei anders, de kleine blaadjes die aan de topjes zitten krijgen geen of
weinig trichomes. Dit is de tweede keer dat ik er een paar heb, de eerste keer viel me de andere geur al op maar dacht toen dat het met het soortje te maken had
dat ik nog nooit gehad had. Maar nu hetzelfde verhaal. Zeker 2 weken voor je daadwerkelijk stuifmeelbananen kunt ontdekken is de geur al anders.
Ik baal wel een beetje gefeminisserd zaad is best prijzig
Eerste keer een nothern light, bij die kan ik me voorstellen dat ie hermafrodiet werd ik had een keer een erg hoge temperatuur in mijn tentje gehad,
maar de tweede keer had ik 5 WW gefem. zaden besteld, 3 kwamen er niet op en die andere 2 werden herma's. Dit keer geen extreme omstandigheden
in mijn tentje gehad I am not amused.....
Zwof, deze topic is er om ZAADBANKEN aan te duiden waar je wel eens met herma's zit. Dus even de NAAM van de ZAADBANK noemen zou de anderen op het forum wel wat helpen in hun keuze
Deze zaden komen van wietzaadjesl.nl de zaadbank is mij niet bekend omdat ze volgens mij in een plastic buisje verpakt zaten en niet in een zakje van de zaadbank.
Je kunt daar ook zaadjes per stuk kopen.
Ik moet wel zeggen dat degene van deze site met wie ik gemaild heb de zaak uiterst netjes heeft opgelost en ik er verder altijd goed spul van gehad heb.
Mijn post hier was eigenlijk om te weten te komen of andere kwekers ook die verandering in geur en bloeiwijze was opgevallen.
halo ik ben hier nieuw
ik heb een plant die nu 2weken in bloei staat
bovenaan de top groeien er nu witte haartjes maar onder de oksels groeien er balletjes wil dit zeggen dat de plant een hermafrodiet is
ik wil ng roken van die plant wat moet ik doen ? de plant is zo'n 65cm hoog en niet vertakt
Growie, die mag helemaal de vuilbak in zou ik zo zeggen. Ik zie wel niet direct de witte haartjes maar dat kan aan de kwaliteit van de foto liggen. Was het feminised of regular zaad?
Silent, lijkt me ook dat ie z'n lading al gelost heeft. Dus hou die zaadvorming wat in het oog (kijk nu al uit naar oranje pistels, die wijzen meestal op een bevruchting in een dergelijk vroeg stadium). Verder doet het eigenlijk vrij weinig aan de kwaliteit van je wiet. Uiteraard verwijder je de zaden het best voor je ze in je J draait
Comment