Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Danish Gold
Collapse
X
-
Re: Danish Gold
De Deense Staat heeft een verbod op cannabis teelt, dus als je buiten wilt moet je het verbergen.
Dat wil niet zeggen dat het wel gebeurt, vandaar de Deense zaadjes op de markt. Deze zaden worden hoog ingeschat, vanwege het klimaat en de daarbijbehorende mogelijke vroegere oogst in onze contreinen.
Ik heb 2 (bij mij bekend dan, er zijn meer in de familie, maar die verzwijgen het) actieve rokers in mijn Deense familie zitten.
Een voor de fun en de ander voor medische redenen, dwars-leasie.
Zoals het kweken hier in Nl gaat, zie je in DK niet. Ik kom er al meer dan 20 jaar en ik heb er nog nooit een cannabis plantje in real-live in de tuin zien staan.
Ik kom geregeld in de buurt van Kopenhagen, deze stad en regio heeft bijna hetzelfde klimaat als hier in NL.
Online bestellen is idd gemakkelijk en voor stuk of 10 zaden ben je DKK 75 kwijt, excl. verzending van een euro of 3.
vale.Last edited by ceBep; 1 December 2009, 01:24.
Comment
-
Heb ook een paar persoonlijke vrienden in denmark maar eentje maar in kopenhagen de rest van het hoge noorden. namelijk aalborg. nu op kweken daar staan ze op nul natuurlijk zeker niet het idiale weer maar toch ietsje beter dan in belgie tot september. Maar die mannen daar alle die vrienden toch en die claimen dus dat meeste denen de bong benutten met hasj die ze daar het gemakkelijkst kunnen kopen. ben er nu ook 2 zomers geweest omdat ze haddeb de moeite gedaan om al 2 keer af te zakken naar mij stulpje op de ******** weide. maar ook nog nooit en plant zien in een tuin hok of zelfs in het wild. heb eens een paar zaden achtergelaten maar het is niet gelukt. Mischien daar een kweek cursus uitgeven via internet he of een deense forum van JD. Maar nog nooit gehoort van het deens zaad dus thx voor de uitleg en ga eens wat info zoeken op die strains van denmark lijkt me goed om vroegbloeiers te maken zoals jullie al voorstelde in deze treat.Last edited by o21; 4 December 2009, 15:40.
Comment
-
Geldt vanaf 26 november
Buiten zaden:
Afghan - phreakersphun
B3/N7 Erdpurt mix - Dyret
Big Bud - phreakersphun
Cafeparadis UdeSkunkMix - 06 - Cafeparadis
Danish Gold. F1 - 06
DCF's Udeskunkmix
DCF's Potmix
Deep Chunk/E-Rocket x B3N7Erdpurt/Royal Dane
Erdpurt x (Purple Peace x Apollo 11)
Erdpurt X Purple #1
Erdpurt x White Widow 06 - F-farmer
Erdpurt x White Widow 07 - F-farmer
Farmer Mix - F-farmer
Lalandia Erdpurt Udemix - Lollipot
Lowryder mix
Madonna x GG #2. F1 - 06
Nadia (2 Pounder x Chilla) - F-farmer
Nepal x Hindu Kush 09 - Dyret (out of stock)
Oldfarmer Nepal - oldfarmer
Pandrup Pot - Sidow
Potchronic x GG #2. F1 - 06
(Purple Peace x Potchronic) x Henkes Lolland - RED_HEAD
Purple Thyphoon 09 - Dyret
Ramone Mix - ramone79
Royal Dane 09 - F-farmer
Royal Dane x Thyphoon - Silas
Thy PotMix - Dyret
Thyphoon 09 - Dyret
Tyrkisk Pot - phreakersphun
UK08 - 09 - Lollipot
Uk Cheese/Danish Passion x B3N7Erdpurt/Royal Dane
Vamdrup Pot - bybo
Viking x B3N7Erdpurt/Royal Dane
Binnen zaden:
DCF's Skunkmix
Dragon Haze F1
DuckFoot x Low Snow - slem
Easy Rider x Blue Ryder - EzCu
Happy Brother x Lowryder
Jahwis's Joy - Ghana - Jahwi
Jahwis's Joy #2 - Ghana - Jahwi
(Alle DCF soorten in begrensde aantallen verkrijgbaar!)
http://froebanken.dcfonline.dk/products_new.php
Een beperking:
MAX EN PAKKE PR MAND AF DENNE SORT
Voor de rest wijst het zich vanzelf, de site is ook in het Engels te bekijken btw!
vale.
Comment
-
De zaden zijn binnen, 11 stuks welgeteld!
En een lekker stukje Deense chocolade erbij als bonus
NB>
Geld overmaken kost geld! HEEL VEEL GELD!
DKK 39,- is er onderweg hangen gebleven, meer dan 1/3 van het bedrag.
En dan heb ik nog niet bij mijn bank gekeken of ik er extra voor moet betalen.... zal wel weer he!
Ik heb de zaadbank al ff om de juiste gegevens gevraagd, ik stuur de missende kronen wel ff in een brief. Ik heb nog een handje vol losgeld liggen.Attached FilesLast edited by ceBep; 4 December 2009, 15:21.
Comment
-
Bij mijn weten zijn het alleen reguliere zaden, de meeste zaden komen van guerilla-kweek zoals ik het interpreteer...
En de temperatuursverschillen zijn minimaal, tenminste als je Kopenhagen neemt als middelpunt. Vandaar werden de zaden namelijk wel verstuurd, maar de herkomst weet ik niet.
Het forum van die gasten spit ik nog steeds door,is wel leuk om te lezen hoe ze het daar doen.
Ik kom er al 20 jaar achter elkaar nu, elke zomervakantie, en het verschilt niet veel met Nederland.
Hoe het hogerop zit weet ik eigenlijk niet!
Coole kerel is het zeker, hij heeft de zaden verstuurd zonder het hele bedrag binnen te hebben gekregen!!
Natuurlijk is de brief met de resterende kronen al onderweg, net als een zekere andere brief
Ik hoor het graag als ie is aangekomen.
Comment
Comment