Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Die kleur is wel echt, maar die is niet goed.
Mist wat groen, en alsie niet groen is, dan is er geen fotosynthese, en als dat er niet is, dan is er geen ontwikkeling van thc etc ...
De omliggende bladeren zijn wel goed groen, deze heeft misschien te dicht onder led gestaan of iets anders, maar da's niet de juiste kleur.
Thanks voor de reply. Zit een beetje te kijken wat nou de dikste kush variant is..Natuurlijk blijft 600W gewoon 600W dus zal ik niet veel meer eraf halen.
Misschien een leuk weetje, wat zijn de vijf duurste wietsoorten?
Geachte experts ik heb jaren terug voor een kennis wat zaden ontkiemd en gedeeltelijk gegroeid tot ze in zijn hokje gingen daarna om een of andere reden deze persoon niet meer gesproken.
Het was het soortje beachfront nu heb ik hier nog zaden van gefeminiseerd maar weet niet wat voor een soort het is is er misschien hier iemand die ervaring heeft met dit soort?(heb de meeste zandbanken gecheckd en Google ook voor het soortje maar geen hit gehad)
origenele redbud nog te krijgen regulier ga maar weer voor rood word vroeg of laat steenhard daar komt de mangoestan vandaan.dus niet een met merknaam maar gewoon de blauwe haze
Comment