Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietplantje begint gele blaadjes te krijgen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31

    Comment


      #32
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
        De kans dat je 10% wiet verliest aan toprot door te hoge LV, reken je dat ook mee Blazecake? Ik vind het belangrijk om alle voor- en nadelen af te wegen. Die kans neemt namelijk erg toe als je LV te hoog uitschiet, vooral als je actief gaat bevochtigen.
        Hey, rustig... je klinkt goed geirriteerd
        iig zou ik er zeker voor proberen om de LV wel iets hoger te maken dan 20%... 40%-50% is al prima in de bloei fase, toprot zal toch niet ontstaan bij deze LV? Of zit ik er goed naast?

        Comment


          #34
          Vat het niet persoonlijk op BlazeCake! LR2 bedoelt het goed

          Toprot kan ook bij lage LV ontstaan als je pech hebt, sommige strains zijn supergevoelig hiervoor.
          Andere strains hebben bij 70% geen last. Boven de 90% ontkom je er niet aan.
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door BlazeCake View Post

            Hey, rustig... je klinkt goed geirriteerd
            iig zou ik er zeker voor proberen om de LV wel iets hoger te maken dan 20%... 40%-50% is al prima in de bloei fase, toprot zal toch niet ontstaan bij deze LV? Of zit ik er goed naast?
            niet geenthe dragon chasen
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            Bezig...
            X