Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1plant per ronde,hoe best aanpakken? HULP graag!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post

    Hoe kom je daar bij ? Je kunt gewoon 1 medium gebruiken voor groei en bloei.

    Er zijn wel verschillende voedingen, misschien ben je daarmee in de war ?
    kan ik ook voeding geven op een natuurlijke manier en daarmee bedoel ik zonder voeding uit die flessen?

    Comment


      #17
      Wat had je in gedachten dan, want op een broodje kaas gaan ze het niet zo goed doen.
      Het is natuurlijk niet voor niets dat er speciale voeding voor Cannabis is, de plant heeft wat eisen als je er de maximale kwaliteit uit wilt halen.
      En dan heb ik het nog niet over de kwantiteit, die is ook hoger bij gebruik van de juiste voeding.

      Nieuwe kwekers maken vaak de fout met de gedachte "ik doe het allemaal iets minder en dan heb ik gewoon wat minder wiet".
      Da's niet waar natuurlijk. Juist de kwaliteit(en een goed eigengekweekt binnenwietje kan vele malen beter zijn dan coffeeshopkwaliteit)

      Als n00b zou ik proberen te profiteren van andermans ervaring.
      Er staan een heleboel kweekverslagen op JD, om te beginnen zou je daar een paar avonden aan kunnen wijden bijvoorbeeld.
      Met een beetje theorie en praktijk van een ander kun je een hoop problemen voorkomen, zeker als je maar 1 plant kweekt en meteen al hoge verwachtingen hebt.

      Mijn volgende tip is om meteen alle3 de plantjes te zetten. 1 plant onder 400W is niet handig.
      En van 3 verschillende plantjes heb je meteen 3 soorten wiet aan het eind
      Zo'n lampje draait ook niet op lucht en een binnenkweek duurt gemiddeld een maand of vier.
      De kosten worden vrij hoog dan. Energiekosten kun je hier berekenen: De energiekostencalculator.
      Begin in een 1liter-potje, en na een week of 3 zet je ze over in de eindbestemming.
      Tussendoor naar 11L kan niet. Ja Q, alles kan, maar het duurt veel te lang voor die pot volgeworteld zit en je krijgt ze er dan nooit meer netjes uit.

      Om toch nog tot een antwoord op je vraag te komen kun je onderstaande topics eens bekijken. (gevonden in 10 seconden met de zoekfunctie rechtsboven)
      Het is 's winters alleen vaak wat moeilijker om de juiste planten en kruiden te vinden.

      Heermoes, knoflook, brandnetel aftreksels maken.
      Natuurlijke voeding ~~ Low budget voeding
      voeding maken
      home-made EHBO middeltjes


      Succes!
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
        Wat had je in gedachten dan, want op een broodje kaas gaan ze het niet zo goed doen.
        Het is natuurlijk niet voor niets dat er speciale voeding voor Cannabis is, de plant heeft wat eisen als je er de maximale kwaliteit uit wilt halen.
        En dan heb ik het nog niet over de kwantiteit, die is ook hoger bij gebruik van de juiste voeding.

        Nieuwe kwekers maken vaak de fout met de gedachte "ik doe het allemaal iets minder en dan heb ik gewoon wat minder wiet".
        Da's niet waar natuurlijk. Juist de kwaliteit(en een goed eigengekweekt binnenwietje kan vele malen beter zijn dan coffeeshopkwaliteit)

        Als n00b zou ik proberen te profiteren van andermans ervaring.
        Er staan een heleboel kweekverslagen op JD, om te beginnen zou je daar een paar avonden aan kunnen wijden bijvoorbeeld.
        Met een beetje theorie en praktijk van een ander kun je een hoop problemen voorkomen, zeker als je maar 1 plant kweekt en meteen al hoge verwachtingen hebt.

        Mijn volgende tip is om meteen alle3 de plantjes te zetten. 1 plant onder 400W is niet handig.
        En van 3 verschillende plantjes heb je meteen 3 soorten wiet aan het eind
        Zo'n lampje draait ook niet op lucht en een binnenkweek duurt gemiddeld een maand of vier.
        De kosten worden vrij hoog dan. Energiekosten kun je hier berekenen: De energiekostencalculator.
        Begin in een 1liter-potje, en na een week of 3 zet je ze over in de eindbestemming.
        Tussendoor naar 11L kan niet. Ja Q, alles kan, maar het duurt veel te lang voor die pot volgeworteld zit en je krijgt ze er dan nooit meer netjes uit.

        Om toch nog tot een antwoord op je vraag te komen kun je onderstaande topics eens bekijken. (gevonden in 10 seconden met de zoekfunctie rechtsboven)
        Het is 's winters alleen vaak wat moeilijker om de juiste planten en kruiden te vinden.

        Heermoes, knoflook, brandnetel aftreksels maken.
        Natuurlijke voeding ~~ Low budget voeding
        voeding maken
        home-made EHBO middeltjes


        Succes!
        aan deze reactie heb ik wat aan! ik heb dus wel een flesje bloeivoeding, ik zou dit dan geven als de plant ernaar vraagt, het enige waar ik schrik voor heb is dat de voeding in de plant blijft zitten en de assen zwart gaan branden van mijn joint, zelf met spoelen zou je niet alles eruit krijgen.. kan zijn dat ik mis ben hoor.. laat maar weten hoe jij erover denkt

        Comment


          #19
          Is een vaporizer dan geen optie? Wat er verbrandt maakt niet uit, zwart zal het zijn. Plant zal enkel achter groeivoeding vragen. Zie vaak dat kwekers daar op concentreren als ze zo'n voedingsprobleem hebben. Het zou net een flesje groeivoeding moeten zijn. En zeker als je maar voor 1 plant gaat die lang zal moeten voorgroeien.

          Comment


            #20

            Comment

            Bezig...
            X