Beste, ik ven voor het 1x begonnen met een plantje alles veriep goed, ze staat nu zo'n 2 wekjes in bloei. Gisteren zin plots de blaadjes gaan hangen. Ik heb ze vandaag vepot in vers aarde maar ze blijven maar hangen wat heb ik verkeerd gedaan?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
help mijn plantje doet raar
Collapse
X
-
ik zou haar gewoon wegdoen man , daar komt nog geen grammetje af. te nat trouwensLast edited by ganjafarmer741; 22 February 2017, 23:31.
Comment
-
Als dit de plant is zoals deze vanzelf is gegroeid, dus zonder dat je takken en/of bladeren eraf hebt getrokken, dan ging het tot gisteren dus ook niet goed. Zoals gezegd is je plant totaal niet ontwikkeld. Te weinig zijtakken, te weinig bladeren, ontzettend gestrekt, grond veel te nat, om maar eens wat op te noemen.
Kan het kloppen dat er geen of de verkeerde lamp boven hangt ? Kent zij wel een donkerperiode of krijgt zij 24 uur per dag licht ? Ik zou inderdaad eens goed inlezen en opnieuw beginnen, deze is mijns inziens rijp voor de groenbak, dat wordt niks meer...
En nog een tip ; spreken over "hem" bij een cannabisplant is de goden verzoeken. Noem het bijgeloof maar ik noem ze liever "haar". Vrouwtjes wil je hebben, daar komen rookbare toppen aan. Mannetjes, die gooi je weg (om Doe Maar nog maar eens aan te halen).Een dag zonder wiet kent Flip niet.
- Likes 2
Comment
Comment