Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
wat haalde julie voor de eerste keer hoeveel gram?
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
2 keer 600 watt son t greenpower en 5 planten in allmix in 65 liter specikuipen met zelfgeboorde gaten van onderen had ik iets meer dan 800 gram met pp stek met 3 weken voorgroei
1e echte buiten kweek, 5 amnesia stekken 4x65l pot en 1x25l pot, zelf samengestelde mest en wat biobizz, totaal bijna 1000gram. Voor de exacte opbrengst zie mij kweek verslag.
1e binnen kweek, 3x amnesia haze van RQS 25l pot op growmix van plagron, in dr90 onder 400w met biobizz voeding. 400+ gram. Voor het exacte gewicht zie ook hier weer mijn kweekverslag.
Ongeveer 0 gram.
Ik was een jaar of 10 toen ik de eerste hennepzaadjes uit het kippenvoer liet ontkiemen. Dat kon toen nog.
Zo gauw de plantjes een paar blaadjes hadden heb ik die afgeknipt, op de kachel gelegd, en de volgende dag versnipperd tussen een vloeitje.
Mega misselijk geworden natuurlijk en totaal niet het verwachte effect.
Overgestapt op zonnebloemen kweken.
Comment