Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik ben Semmy en ga beginnen met snelgroeiende zaden en heb veel vragen. Is 2e x

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektip: Ik ben Semmy en ga beginnen met snelgroeiende zaden en heb veel vragen. Is 2e x

    Korting op 420shop
    Hoi iedereen, ik ben Semmy en ik heb 3 zaadjes uitgekiend en wil ze op het balkon in een soort van kweekkas tent laten groeien.
    dit is mijn 2e x vorig jaar had ik een soort tentje gemaakt van plastic zeil en 2 glazen ramen bovenop en ik wil dit jaar beginnen maar wil het liefst een kweekkas. Is een tomaten kweekkas van 150 hoog 50 diep en 100 cm breed daar geschikt voor?
    graag zal ik tips horen zodat mijn plantjes een goede oogst hebben. 2 x skunk 1 x afgan Kush Femised om mee te beginnen en 3x ak automatic voor de volgende ronde in juni juli denk. Alle tips zijn welkom.

    #2
    En welke kweekkas of tent is het geschikst ik heb een balkon op het zuiden dus hele dag zo'n

    Comment


      #3
      Een tomaten serre houd veel licht tegen omdat een tomaten plant niet het volle zonlicht nodig heeft. ik zou zelf geen kweekkas gebruiken omdat het in augustus in de kweek kas ook te warm gaat worden waardoor je fluffy toppen kan krijgen.

      Comment

      Bezig...
      X