Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekgeur onder controle zonder filter?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweekgeur onder controle zonder filter?

    Korting op 420shop
    Hallo medekwekers, mijn ouders vinden het goed dat ik kweek dus dat is geen probleem, ik vroeg me alleen af, kan ik kweken zonder koolstoffilter en dan de stank in 1 kamer behouden?
    Ik heb meerdere ramen (5) die op deze bovenverdieping nachten lang volledig open kunnen staan, dus zou dat kunnen werken? Het waait meestal lekker door in mijn vrijstaande huis in zuid'Holland.

    #2
    Volgens mij kan dat wel

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y560-L01 met Tapatalk

    Comment


      #3
      Waarom hang je er niet gewoon een filter in ? Ik neem aan dat je wel een afzuiging gaat ophangen ? Je zou een pantykousje kunnen vullen met koffie(bonen), dat hang je dan in het uiteinde van je luchtslang. Koffie maskeert vieze luchtjes.

      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
        Waarom hang je er niet gewoon een filter in ? Ik neem aan dat je wel een afzuiging gaat ophangen ? Je zou een pantykousje kunnen vullen met koffie(bonen), dat hang je dan in het uiteinde van je luchtslang. Koffie maskeert vieze luchtjes.
        Ik zit aan een flink budget, heb nog geen baan etc.. jeweetwel en daarom heb ik gewoon wat zaadjes, een 60.000 lumen lamp, een thermometer en wat voeding en potgrond gehaald. Veel meer wil en kan ik niet uitgeven, het liefst alleen het hoognodige

        Comment


          #5
          Als jij het niet erg vindt dat je hele huis naar wiet ruikt straks en je ook geen zorgen hoeft te maken om je omgeving dat zou ik zeggen laat gaan

          Toch raad ik je aan om tenminste te investeren in een afzuiger zodat je luchtverversing hebt in je hok. Of ga je ook geen hok/tent neerzetten ?

          PS Als je reageert op een bericht boven jouw bericht hoef je de quote functie niet te gebruiken
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


            #6
            Een filter is priority number one.
            Bezuinigen doe je op andere dingen.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Flip Hasjkip, ik ga wel een hok bouwen, maar in principe is er genoeg luchtverversing want ik zet ze overdag buiten in de achtertuin aangezien die recht naar het zuiden staat ( lekker in de zon voor 8 uur per dag )en ik heb een raam van 1 bij 1 waar altijd wind staat in die kamer..
              Ik ga alsnog wel even kijken naar afzuigers, nog aanbevelingen?

              Comment


                #8
                Is het niet verstandig om ze dan gewoon in de tuin te laten staan !!!!
                je huis gaat hoe dan ook stinken en waarschijnlijk ruik je het zelf niet eens meer omdat je erin zit .

                Comment


                  #9
                  Nonsense niet bepaald, wiet dieven zijn geen nieuw ding hier in Delft :/
                  En ik wil ze graag zo veel mogelijk licht geven zodat er zo veel mogelijk wiet aan groeit

                  Comment


                    #10
                    Last edited by BackYardPlant; 1 May 2017, 10:20.

                    Comment


                      #11
                      Weten je ouders ook dat cannabis planten binnen kweken zwaar verboden is ???
                      48 Jaar oud en je woon nog bij je ouders thuis zonder baan en Budgetloos ? heb je een jokje gedaan?
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #12
                        belladonna toevallig ben ik meer dan 30 jaar onder die leeftijd en ja mijn ouders weten het, en, ik heb veel meer dan een paar plantjes om me zorgen over te maken als er hier politie langskomt.. dus dit is meer een soort tijdsverdrijf.

                        Comment


                          #13
                          BackYardPlant ik heb besloten om ze bijna volledig binnen te groeien tot de bloeiperiode, dan gaan ze naar buiten en s'nachts in de schuur
                          Want dat is wel legaal (buiten groeien) want dan hebben ze geen artificieel licht, dan is het enige waar ik me zorgen om hoef te maken is ze gezond houden tot die tijd.. mijn neef heeft namelijk ook zelf een aantal planten gekweekt zonder al te veel moeite en tijd en geld in te steken dus ik dacht ik ga dat ook proberen

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Hamsterbalzak View Post
                            belladonna toevallig ben ik meer dan 30 jaar onder die leeftijd en ja mijn ouders weten het, en, ik heb veel meer dan een paar plantjes om me zorgen over te maken als er hier politie langskomt.. dus dit is meer een soort tijdsverdrijf.
                            Verhip in je Profiel staat anders dat je de leeftijd van March 4, 1969 (48) Jaar dus heb waarschijnlijk door jou zelf in gevuld
                            Ben je wel 18?

                            P.s Cannabis buiten kweken is NIET legaal hoor
                            God was never on your side..

                            Comment


                            • beowulf
                              beowulf commented
                              Editing a comment
                              Meer dan 30 onder 48 is geen 18 bij mijn weten. Tijd voor een streepje door die naam.

                            #15
                            Vraag me dan af waar ie zich dan meer zorgen om maakt als de politie langs komt ?????

                            Een XTC laboratorium ?????? Autos die nog omgekat moeten worden ???????? klinkt spannend .
                            Last edited by Nonsense; 2 May 2017, 13:04. Reden: voutje

                            Comment

                            Bezig...
                            X