Hoi allemaal ik kom uit drenthe ben 27 en zou graag een paar plantjes kweken voor eigen gebruik buiten maar waar haal ik in vredesnaam zaden of stekjes weg iemand hier die me daar eventueel in kan voor zien of tips mvg big jacky
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beginnend kweker....
Collapse
X
-
Welkom! Google staat er vol mee, ik koop ze hier altijd en 100% kwaliteit!
Nooit geen problemen gehad met deze firma.....
Cannabiszaden met betrouwbare en stabiele genetica. Zo is dus mogelijk om je eigen wiet van hoge kwaliteit te kweken.Al onze zaden worden biologisch gekweekt en regelmatig getest op de hoogste kwa ...
Succes!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polskie View Postmaar heb een vrouw die er niks van wil weten
Vrouwen houden van planten en bloemen toch...? waarom niet de wietplant die moeder natuur ons gegeven heeft en totaal onschuldig is.. ?
Succes in ieder geval
Comment
-
Stel dat die meid van je besluit dat ze geen zin heeft in een wietkweker en de politie belt?
Voordat je begint zou ik toch eerst zorgen dat jullie op een lijn zitten.
Bedelen om zaad en stekken is overigens niet erg charmant. Het staat niet echt geschreven, maar het is een van die dingen die mensen direct op een verkeerd been zet.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
- Likes 1
Comment
Comment