De blaadjes zijn helaas gaan hangen. Kan iemand mij helpen?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hangende blaadjes
Collapse
X
-
Ph meter hebben we besteld. Ik hoop dat het daar ligt. Ze word als ma geler. Heb het grond wat los gemaakt en laten drogen. Teveel water leek mij ook al sterk. Heb nog niks onder uit emmer zien lekken. Verder maar geen water de eerste dagen. Tent is onderweg en hoop daar beter licht van te hebben. We hebben nu 58w Cool White tl. Hangt op en afstand van 10cm dichterbij kan helaas niet. Las namelijk 5cm afstand mocht best? Dit is ons eerste keer en ik lees veel info maar ook veel verschillende meningen en methodes. Vind het wel lastig het juiste te doen. Maar van doen leer je het beste. We hebben nu twee dark devil auto onder het keukenrol liggen en hopelijk gaan we er veel van leren. Bedankt voor het reageren allemaal!
Comment
-
Ik heb voor de groei 300wat led lamp besteld. Is nog aantal weken onderweg. Emmer staan tegen de tl bak kan egt niet verder omhoog. Verder verwacht ik de tent aankomende week daar moet alles aanwezig zijn als het goed is. 58w is idd erg weinig. Hopelijk houden ze het nog eve uit zonder goed licht.
Comment
-
Plantje gaat hard agteruit helaas blad krult al op en is ook aardig geel. Ander plantje begind de punt van het blad te krullen. Iemand enig idee wat er aan de hand is? Water te kort? Of voeding? Kweek op cocos en heb veel gelezen over voeding tekort. Maar is dat ook al nodig op de 10de dag na dat hij boven de grond is gekomen? Of ligt het aan het ligt? Heb 2x tl 58w Cool White boven op de emmers. Met en waaier. Er op. Zal eve paar foto's stuuren. Alvast bedankt.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
Comment