Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan ik het al oogsten?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kan ik het al oogsten?

Korting op 420shop
    Ik heb mijn autoflower al ongeveer 8/9 weken staan, ben net begonnen met het afbouwen van de voeding en ga beginnen met spoelen.

Ik vroeg mij af, wat vinden jullie van mijn autoflower en de trichomen? Zijn ze al oogst klaar?

Verder heb ik nog 3 A.M.S van Greenhouse in 3x 26L potten staan, maar die zijn nog lang niet zover.

Thanks! Ben benieuwd naar jullie mening!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Comment

Je kunt altijd oogsten maar of het slim is iets ander.
      Koop een zak microscoop die minimaal 40x vergroot kijk naar trichomen en je weet het.

Comment

Als ik de trichomen op je eerste foto bekijk dan zijn die nog helder en doorzichtig(clear). Met andere woorden, nee.
        Je wacht tenminste tot ze melkachtig (milky,cloudy) wit zijn of zoals de meesten half milky/amber of grotendeels amber.

Comment

Ik wacht zo lang als de zaadmaker opgeeft voor ik de trichomen check. Het duurt altijd langer dan dat dus bij 5 weken bloei gaan kijken heeft weinig zin.
          Precies die laaste weken zijn belangrijk voor het resultaat.
          Autoflowers moeten gemiddeld 12 weken totaal.

!(◎_◎)
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Zo doe ik het ook, QnQ.
            Toen ik m'n eerste kweek deed, dan was ik gefocust op de termijn dat de breeder opgaf voor een totale groei. En dit was ook een autoflower. Je kan deze opgegeven termijn zien als een indicatie, een idee dat het vlugge of trage bloeiers zijn.
            Daarom steeds naar je planten kijken. Die vertellen je veel meer dan de opgegeven bloeitijd door de breeders.

Comment

Bezig...
            X