Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ledlamp zolder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verlichting: Ledlamp zolder

    Korting op 420shop
    He people, ff een paar vraagjes. Heb op zolder een medicinal mass plantje gezet. Mijn vrouwke heeft al enkele rugoperaties achter rug? Canabis geeft haar een fijn gevoel en ze slaapt er beter van. Ik heb er een ledlamp (zie foto) op gezet. Het is een lamp van 30 watt.
    Heb het zaadje laten kiemen en de zaailing 3 weken buiten gezet.Nu verhuisd naar zolder om geen probleem met de buren te krijgen. Mooi groene bladeren. Nu mijn vragen; is 1 lamp van 30 watt voldoende? Ben al blij met 60 gram oogst. Vanaf wanneer zou ik de ventilator er op zetten en mag ik tijdens de warme dagen de plant bestuiven met water of enkel de grond.
    Merci manne. Een nieuwe wereld die voor mij open gaat
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    (kwart dosis) vinden ze wel lekker.
    Als de bloei begint stop je daar mee.

    De grond bestuiven ?
    Idunno waarom je dat zou doen, weinig zinvol denk ik, dat verdampt gewoon.

    Check alle topics op het forum eens. Er staan allerlei onderwerpen.
    Ik denk dat je bij "binnen wiet kweken" en "micro" de meeste antwoorden zult vinden.

    Er is op de marktplaats van JD net een complete, bijna nieuwe setup aangeboden.
    Met zoiets kun je wel een jaartje vooruit voor er iets aan vervanging toe is.
    Je moet dan wel denken aan meer dan 25 euro investering.

    srry voor het lange verhaal.
    Als ik meer dan 255 tekens tot m'n beschikking heb ga ik los.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Merci. Ok ik ga nog een paar lampjes kopen

      Comment


        #4
        wat kost 60 gram wiet wel niet?investeer zo,n bedrag in een mooie tent of hok met afzuiging en filter en ledlamp van 200 watt en je hoeft geen wiet meer te kopen,of zet een paar planten bij familie of vrienden met een koophuis in de tuin
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #5
          Met een 30 watt led lamp ga je geen 60 grams plantje mee score. Denk maar aan 10-15 gram hooguit. Zeker als het niet eens een goede grow lamp is.

          Koop een fatsoenlijke cob led en je hoeft geen cannabis meer voor je vrouw te kopen.

          STAR 60 is een van de kleinste maar goede cob leds. Hier haal je met 60 watt minimaal 75 gram mee als je je plantje een beetje goed verzorgd. En de leds gaan ruim 5 jaar mee.



          Dit is maar een voorbeeld. Je kunt ook zelfbouwen of een grotere lamp kopen.

          Ga eerst eens rekenen hoeveel wiet je vrouw nodig heeft in 3 maanden en stel daar je setup op af.
          http://akk.li/

          Comment

          Bezig...
          X