Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zaailingen 18/6 lichtschema veranderen van 03-21u. naar 20-14u ivm temp.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

zaailingen 18/6 lichtschema veranderen van 03-21u. naar 20-14u ivm temp.

Korting op 420shop
    Hey beste TOPkwekers, graag een vraagje , heb men tentje in een kelder staan maar snachts word het er rond de 15graden max.
    zou hierdoor graag mijn schema aanpassen de zaailingen hebben nu 3daagjes op 18/6 gestaan

maar omdat ik beginner ben niet echt bij stilgestaan dat ik ze beter snachts kan laten draaien,

Hoe pas ik mijn lichtschema nu aan even wat langer licht geven of wat langer donker geven? dillema dillema xD wat langer licht geven lijkt mij meer logisch natuurlijk
    maar toch maar even aan al die pro's hier vragen?

kga de zaailingen dus nu 1 dagje 24u+ geven en dan terug normaal 18/6 hopelijk krijgen men schatjes hier niet teveel stress van ? allesinds beter als mijn schatjes te koud zetten denkk dan.
    mijn lv is max 50% min 30% , zou het eventueel nog wat hoger kunnen krijgen maar ben bang dat ik het lv erna niet naar beneden krijg , ben al een paar maandjes zoveel mogelijk info als een spons op te zuigen en daarvoor dank ik jullie site
    heb gelezen voor zaailingen groei lv 70% perfect zou zijn en voor bloei zo'n 30% lv
    maar heb ook gelezen dat ik mij hier niet zo hard moet op baseren moment dat de bloei zeker niet te vochtig is

Comment

en als ik overschakel naar 12/12 zal ik wel een kacheltje of verwarmingsmatje kopen wat verbruikt het minste?

Comment

LR2 heeft me dat gisteren mooi duidelijk gemaakt.
        Ik ben qua binnenkweek ook een beginner en focuste me ook in het begin op de LV. Doeken hangen, luchtbevochtiger, schaal met water zetten...doet allemaal niet zo veel.

Comment

LV met zaailingen is geen probleem, het zijn geen stekken.

Gewoon iets langer licht geven en je klok aanpassen zodat je lampen in de nacht draaien.

Ik zou geen kachel gebruiken voor die paar graden dat vreet alleen maar meer elektra.
          http://akk.li/

Comment

Bezig...
          X