Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

INFO nodig

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

INFO nodig

Korting op 420shop
    hallo,

Ik ben net nieuw en ben ook nieuw in de wiet

Ik heb volgende week 6 weken vakantie en blijf thuis dus leek het me leuk om een plantje te gaan kweken (voor de lol kijken of ik topjes krijg)

Ik heb wel een aantal problemen zoals ik heb geen kweek tent geen speciale lampen enz.

Zelf zat ik aan autoflowering zaden te denken nadat ik ze ontkiemt heb zou ik ze in een klein potje willen zetten (50% perliet 50% aarde) op de vensterbank en na een week verpotten naar een grotere pot ook wil ik de plant gewoon 24/7 op de vensterbank laten staan aan de achterkant van ons huis schijnt veel zon dus hij krijgt genoeg licht

Denken jullie dat zoiets gaat werken? En zo ja hebben jullie nog tips voor me? Alsvast bedankt

Mvg Fs0229

Google even op "vensterbank kweek jointjedraaien" en je hebt vrijwel al je antwoorden.
    Zie ook:
    Welkom op het forum! Omdat er hier veel chaggrijnen rondlopen, die je zonder pardon op de vingers tikken als je iets doet wat ze niet aanstaat, heb ik besloten een paar tips te maken voor beginners. Niemand heeft mij hierom gevraagd, maar persoonlijk vind ik dat het nodig is. Als je deze gids hebt doorgelezen, en je houd je
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Dankje ga kijken!!

Comment

Bezig...
      X