Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bladproblemen autoflowers buiten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Bladproblemen autoflowers buiten

Korting op 420shop
    Afgelopen maanden voor het eerst zelf een paar zaden ontkiemt. Na een hoop gedoe en een slachting door een kat, alle beginnersfouten kon ik vorige maand wederom 5 zaden ontkiemen.
    Cherry bomb auto 31-5
    Amnesia auto 31-5
    Trans siberian auto 31-5
    Bubble gum auto 7-6
    Thc bomb auto (geval apart) 7-6

Het hele gebeuren staat in een mix van batmix en pro mix. 3/4 batmix 1/4 pro mix.
    Links en rechts door de weken heen toch wat kleine ongedierte problemen gehad, en vaak verholpen. Alleen als ik nu naar de sommige planten kijk dan denk ik niet goed genoeg verholpen. Bruine plekken randen van domme bladeren stukje bruin, en de laatste 5 dagen ook gaten. Had een aantak dagen gebogen vingers van bladeren maar dat is al een heel stuk minder
    Kan iemand me vertellen waar het eventueel aan zou kunnen liggen, en wat ik eraan kan doen?

De cherry bomb en amnesia staan al 2 weken te bloeien en de overige 3 sinds afgelopen week.
    Ze hebben nooit nat in de zon gestaan, overdag buiten in de nachten binnen. Krijgen afgezuurd water(ph 6.1-6.2).
    Voorheen ook spa blauw en dat werkte super.
    Heb tussendoor ook Vita Race gebruikt om de bladeren mee te besproeien. En tussentijds ook wortel stimulator gebruikt. Heb ook nog bloeivoeding staan, alga bloom, green sensation en sugar royal. De cherry bomb en amnesia hebben al een kleine kennismaking gehad met de alga bloom. Kwart vd dosering.

Voor ik verder ga met voedingen wil ik natuurlijk wel weten hoe ik de problemen van de foto's het beste op kan lossen?!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Comment

Ik zie niet zoveel bijzonders.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hey sinz,

deze velkken kunnen geen kwaad, kan soms zijn door verbranding of eventueel een beestje die je blad opzuigt. Je plantjes zien er gezond uit voor de rest.
        Die lage blaadjes gaan dood en dat is normaal dus maak je maar geen zorgen.
        Vanaf dat je blaadjes geel beginnen te zien kan het zijn dat of een tekort hebt of een teveel aan.

Op dit forum vind je zeker en vast voorbeelden van ziektes.

Deze plantjes hebben verzorging nodig maar geen paniek

heb ook ooit de fout gemaakt van te paniekerig over vlekjes op blaadjes te gaan

Tip: als je ze buiten kweekt kijk elke dag onder de blaadjes. de meeste beestjes verstoppen zich onderaan het blad

Comment

Thnx voor je reaktie. Dan hou ik nog de gaatjes over zie foto. Ook geen zorgen maken?
          Kreeg als advies om bepaalde blaadjes eraf te knippen, ook tegen ongedierte omdat het op de onderste blaadjes begint.

Hou me planten dagelijks in de gaten, als ik iets zie dan spuit ik het met water voorzichtig eraf. Met name de onderkanten hebben door de weken lichtelijk last gehad. Haal sowieso alle zichtbare ongedierte eraf, kijk paar keer per dag voor vliegen enz.

Comment

Hoi, kan echt geen kwaad, dit zijn bepaalde torren die even wat bladmoes komen eten maar dat kan helemaal geen kwaad, laat ze hangen en knip niets af.
            Welk beestje dat dit kan doen is bepaalde torren die wat blad eten maar dit kan helemaal geen kwaad zolang het niet overheerst

Comment

Ok thnx. Laat de natuur zn gang gaan en minder zorgen maken. Thnx voor de tips.

Comment

Blaadjes afknippen? Slecht advies!
                Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SinZ View Post
                  Ok thnx. Laat de natuur zn gang gaan en minder zorgen maken. Thnx voor de tips.
                  Precies

Comment

Bezig...
                  X